dairi hari jumaat - Blog Maknya Naura

Friday, July 2

dairi hari jumaat

setelah berbulan-bulan i xupdate blog *baru sebulan huhu..*

orentasi bermula.. hari neh dah start bebudak daftar masuk u. bz bukan main lagi dak2 feci *padan muka* ng pihak yg terlibat. sume org aku nmpk cam bizi nak mati. kelam kabut. sana- sini. ke hulur ke hilir. lintang pukang. atas bawah. wara wiri wara wiri. *bkn jmpi ea* ada jugak yg dah start bukak gerai, al-maklomlah time neh la duit mencurah2 keluar.. mencurah2 masuk.. ada kedai mkn2, minum2, bantal, basikal, potostet, gambo.. dah macam kat rantau panjang dah hoho..

kerja tamat.. hari neh jugak ari last aku kije.. urm akan aku merindui sesgt ofis neh.. rerakan seofis aku.. dan.. dan.. erkk sape lg nak rindu neh.. owh ikan2 diakuarium.. sorry ikan2 sekalian, beta da xdapat nk bg kalian mencekik lagi dah. sob3 *start sebak dah* tapi lagi rindu kat umah.. rindu mak, miss ayah, teringat adik2, remember kat atok.. even resign aku xditerima plus kena marah *bangga sbb jadi org 1st kena marah huahua..* insyaallah kita kan jumpa lagi pasni. terima kasih Skuad Elite! *yg xberapa elite pon*

rumah menanti.. esok aku bakal menjadi penumpang kepada bas Maraliner. hope kali neh, bas xrosak & aku xperlu naik bas tambang lagi *giler trauma!*
atepat pkol10 esok akan bermulalah pengebaraan si comel *aku ngeh3..* ke Jay Bee, yeah! tp.. sape nak amik aku sok?! erk.. i'm smell something bad here.. arghhh! ><

p/s: hujan lebat betul.. *bosan*

4 comments:

iza said...

Salam....
singgah sini pulak...
nak naik bas ke mana?

Anonymous said...

lama xdgr citer.........

amirah said...

owh nak msuh u ek..
all the best :)

sha said...

hi..sawadikhap