Lagi Kisah Gay Melayu Kahwin Di Luar Negara - Blog Maknya Naura

Monday, December 26

Lagi Kisah Gay Melayu Kahwin Di Luar Negara

Lepas kisah Ariff Alfian Rosli dengan bertanjak kahwin di Dublin bersama jejaka bernama Jonathan, sekali lagi, seorang lelaki melayu islam siap bersamping dan bersongkok bagai berkahwin dengan lelaki Greece di Greece la opkos.

Sumber: Facebook
So it happened again huh? Tak tahu la nak cakap macam mane sebab I am not there to judge and siapa aku nak judge mereka ini. Aku pun belum tentu baik lagi. Tapi kadang-kadang orang Malaysia ni terlalu takut dengan ‘gay’ iaitu lelaki dengan lelaki. Tidak kah mereka perasan di Malaysia ni, golongan pengkid dan lesbian lagi daring dari gay di Malaysia. Tengok cerita Aku Bukan Tomboy pun aku dah kembang² tekak kot.


Tak pernah lagi aku perasan, gay couple bercium sakan dan berpeluk sakan di public. Tengok pengkid dan lesbian, mereka bukan saja berpegang tangan di public, berpeluk , bercium pun ada. Siyes pernah nampak LIVE depan mata. Geli dowh tapi siapa yang difocuskan? Gay jugak..


Suka dialog Harry (Shaheizy Sam) dalam satu babak, 

"Kalau korang jadi kawenlah katakan, jemput²lah. Aku boleh tolong dapatkan Baby kau ni zuriat. Jangankan Baby kau, dengan kau² sekali aku boleh bagi zuriat

HAHA Comel la Sam ni. Geram aku. :D Erk .. ehemm. Anyway berbalik kepada gambar di atas, di khabarkan, mereka sudah berkahwin sebelum kes Ariff Alfian Rosli dan surprisingly it remains unknown la. Tak tau sape mereka itu dan banyak sumber pun tak pasti dengan maklumat mereka. So I have nothing to say about it. Nanti takut tertabur fitnah pulak. Nauzubillah.

4 comments:

Nurul Iman Rosman said...

ish ishhh,
same2 lah kite doakan moge orang-orang yang dah jauh tersimpang tu kembali ke jalan kebenaran.

insya Allah :')

Teja Evalea said...

@Nurul Iman Rosman amin. kita doakan.

Hanamiko Sakura said...

kes seperti ini makin menjadi2... ish2 bertaubat lah...

Teja Evalea said...

@Hanamiko Sakura kita doakan