Tips kulit cantik bak Lisa Surihani - Blog Maknya Naura

Sunday, December 4

Tips kulit cantik bak Lisa Surihani

Ignore title entri. Kau bajet aku ni pengasas produk kecantikan Natasya ke hape nak bagi kau tips kulit cantik bak Lisa Surihani?! Puii ..

Arghhhhhhhhh aku tension! Stress! Tension lagi! Kemudian stress pulak! Jerawat mula tumbuh bak cendawan selepas hujan kat muka aku, gila. Warghhhhhhh ni yang rasa nak makan nasik neh. Kebulur memikirkan masalah itu ini, tambah pulak jerawat batu-bata. Sakit gila, gila! 

Ye, aku tawu jerawat tak membunuh. Bukan boleh mati pun, kencing lawas je seperti biasa, berak pun lancar. Ye, memang aku tawu itu tapi kau tak tawu rasa sakit berjerawat batu. Ni bukan jerawat-jerawat manja yang tumbuh pagi, malam hilang. JERAWAT PUAKA NI SAKIT MACAM PUAKA DOWH.

"Kau pegi arh jengah New York skin care, setel!" Hamboi, memang aku ada sugar dedi yang bela la kan.

Bila tengok cermin je gedik miang jari-jemari nak picit² urut² jerawat uh. Tapi an jerawat ke tak jerawat ke, urm .. muka aku ni boleh tahan la jugak lawanya. Aku bersyukur diatas nikmat kurniaan-Mu Ya Allah. #ikhlas

Actually aku takde la kisah sangat pasal kecantikan wajah. Jerawat muka aku ni pun tumbuh ikut musim, tapi yang tak sedapnya bila ...

picit atas gambo untuk kesihatan mata anda
Arghhh segan siot jerawat batu-bata aku kena tegur. Nasib baik bukan jantan yang tegur. Haisyhh, demm ngat rasa .. Bukan ku pinta ia tumbuh disitu. #sedey Lalu sekencang angin La Nina aku meng-google 'Tips Kulit Licin Macam Artis Korea'. Mana tahu membantu, tapi ...

Erk, hagham jadah apakah ini?! =.=
Sokay, biarlah nak berjerawat ke hape pun asal hati baik. Dalam hati ada Disneyland juga. HAHA #ayatpenyedaphati Maaf jika ayat² dalam entri ini macam orang PMS hari pertama.

p/s: Teringin nak kulit putih gebu suci murni macam troll face retis K-Pop. #harapantinggalharapan

9 comments:

aSLaN said...

hahaha .. sempoi post anda. suka :-)
ayat sempoi mcm laki..
klu buat bini aku nak cari yg sempoi gini :-))
tulah da cakap dah..musim haji da tamat.. musim durian lambat lagi.. jadi musim jerawat jela yang ada :-)

Teja Evalea said...

@mR.aSLaN sy mmg laki pun,baru lepas operet kt siam. nmpk tulen kn? HAHA

aSLaN said...

a`ah..
awak operate ape?
apendiks ke jantung?

Teja Evalea said...

@mR.aSLaN ish mna boleh cite. nak try jgak lettew ..

aSLaN said...

tak .. i pon ada wat operate gak..
sakit
tapi lepas operate tu,
pelanggan2 kata PUAS..

eja samad said...

dun wori dear,kalau x disentuh kompem musuh 2 akan hilang dengan sendirinya ok? :)

Nadratul Syazwana said...

oh same experience -.-

tirahzairi said...

pnah ade jerawat...bukan batu tapi batu bata...yg penting jgn picit...hehe

aSLaN said...

rugilah tak picit
nikmat dunia tu