Goodbye 2011, Hello 2012 - Blog Maknya Naura

Wednesday, December 28

Goodbye 2011, Hello 2012

Few days to go, and New Year 2012 will be here. With the advent of new year, a new era begins and with it comes new hopes and new possibilities. Every year teaches us some of life's most important lessons, and with that learning we put our step forward into the new year.

Perghh.. speaking! Actually .. erk Sebenarnya bila kita sebut tentang tahun baru,tidak kisah tahun baru Hijrah atau tahun baru Masihi, pastinya perkataan yang paling sinonim ialah Azam Tahun Baru. Ahaa apa pulak azam tahun 2012 aku ye?

First Wishes: I wish I can do well in final exam on 3th and 9th January, and finish up my final year project (PSM), EXCELLENTLY ..

Dua paper jeke? Yup, gap-nya boleh prepare kenduri kot, seminggu serba satu. Huhu .. So '3D Modelling' please be nice to me. You too 'Modeling & Simulation'! Paper modeling saja? Haa yelah, habis exam boleh jadi supermodel. Kiddin' 

And you the Examiner, would you mind not looking at my paper while I'm answering the paper? Sincerely, it feels awkward bila tengah aku gigih memerah idea cari ayat nak goreng adalah mata² examiner yang nak nengok. Part paling tak boleh blah tu, lepas tengok jawapan kita dia boleh senyum sinis. Perghhh.. 

My first prototype.
Untuk Projek Sarjana Muda (PSM), diharapkan berjalan dengan lancar dan EXCELLENTLY going.. Insyallah. Projek apa kau buat? Tak payah la tawu. Tekanan mulai terasa. Bahang kehangatan tu tak payah cakaplah, tetiap minggu berhempas pulas. So wishing my luck for my PSM1 presentation on this 18th. Pffff .. nebes siot. Praying for me okay.

Second Wishes: I wish that Mark Zukerbergh can change back Facebook Timeline to the layout-Facebook-should-be.

Khabar angin mengatakan Facebook Timeline wajib untuk semua user start 23hb lepas. Alhamdulillah layout fb aku masih yang lama. Serius layout timeline sangat buruk. Bagi aku hilang identiti Facebook sebenar. Apakejadahnya ntah tukar sampai sebegitu drastik.. Dah macam Tmblr kacuk Myspace aku tengok. Ini pendapat aku. Pada yang dah pakai or TER-pakai fb timeline tu, mungkin ada pendapat yg berbeza.

And the last but not least ..

Third Wishes: I wish I will found my Prince Charming. (gatai noh!)

Sekarang musim orang kawin. Di fesbuk pun, sana sini orang haplod gambo kawen. Aku? Kawen? Urmm .. I haven't met my Mr. Right yet. But I have met Mr. Fake, Mr. Rude, Mr. Wrong and Mr. Player. Poor me right? Huhu.. Sokay, mungkin jodohku di 2012. Siapa tahukan? :)

Jangan biarkan nafsu menguasai diri anda. Goodluck uolls.

P/S: I wish I could forget you like I forget everything I've studied before an exam. (Eh macam biasa je)

2 comments:

Mama Aishah said...

good luck for 2012...

heeee ;)

Teja Evalea said...

@BisMi Aishah same goes to you my dear :D