gara-gara gay - Blog Maknya Naura

Monday, December 19

gara-gara gay

picit atas gambar untuk tumbesaran sihat.
Sakai. Itulah seburuk-buruk perkataan yang mampu aku ucapkan. Gara² entri Big Gay Wedding Project: Jonathan and Ariff , the blog at slpmeplz dot belogsiput dot kom has been removed by hacker. Bengong mu! Elok bagi makan pedigree je manusia cenggini.

Then aku investigate adepehal dengan belog aku ni. Check² email, then terbukti ada yang cuba meng-hek hak tuii puihh aku. Syiallan ya kamu! Banyak giler email yang sent atas account aku. Antaranya ...

Kalau korang dapat email bebukan atas nama aku or akaun aku, abaikan. Email inbox pun aku jarang bukak kot. Sekarang dah canggih, tak main email² ni. Skype boleh, Facebook pun boleh. Ni lagi, kalau tengok dalam spam mailbox uh, macam² ada. Cekidaut!


p/s: taboleh imagine produk seks itu apa, selain condom. #noob

3 comments:

K O R I E said...

oit ;!, kena hack ek?
nasib baik ok blik ;p

so maksudnya u kena buat pasword yg lagi strong tuh..

Anonymous said...

mmg ramai jd gini kan...tp kejap jer...

Relevan said...

Uiks..