amoi pelik - Blog Maknya Naura

Tuesday, August 10

amoi pelik

tempat: dalam bilik
waktu: 12:54 AM *time2 hantu tgh berjoget*
suhu: ala, lupe nak cek!

ketika sedang bersantai2 melayan rakan2 di fesbuk, tidak semena-mena 'plupp!'...
*bunyik dy lebeh kurg cam tuh la..*

amoi: datin!!!!
aku: ye
amoi: ko curi slipe aku ea?!

aik, gilo po. terkesima aku seketika, namun aku tetap melayan.

aku: a'a!.. nape?
amoi: pulangkn laa balik!!!ak nk g jamban pown susah!
aku: laa.. klu aku bg balik, xcurik namanya
amoi: ha'ah btol jugak. klu camtuh aku nk curi balik laa

aku wat2 idle seketika, bongek ke pe makhluk neh. malas aku nak layan, kata aku di dalam hati *monolog dalaman* Tetibe, dalam 5 minit pastuh...


amoi: weh kaki ko ade cagu x?!

puaka punya mahkluk! tahap kesabaran aku memuncak. aku pon balas...

aku: xde! kaki aku sihat sejahtera

habis disitu, makhluk terbabit pon offline. So konklusinya disini, AMOI.. terima kasih ku ucapkan kerana telah menghiburkan aku pada malam tersebut.

5 comments:

RR said...

ak tao sape amoi tu. huuhuu.

Teja Evalea said...

ko kenal?? sape??

RR said...

die bdk kls aku. tp die tu mcm xkacao pompuan. nme die rizlan.

Teja Evalea said...

owh,, yeke?? huhu,,
nampknyer sgkaan ko mleset beb

RR said...

ak rse ni msti keje rumet die. serious die xbt keje2 cmni. :)