minggu yang begitu mengkagumkan bersama Yabhg Tun Dr. Mahathir Mohamad - Blog Maknya Naura

Friday, September 16

minggu yang begitu mengkagumkan bersama Yabhg Tun Dr. Mahathir Mohamad

ISNIN 12.9.2011
First class for the first day in the new semester, aku ponteng off semata² memenuhi undangan ke Bicara Negarawan Bersama YABhg Tun Dr. Mahathir Mohamad di Yayasan Kepimpinan Perdana, Putrajaya.

Even cam menyusahkan diri sendiri tapi sangat best dan berbaloi kot. Satu hari just makan, makan dan makan. Dapat free gift dengan duit raya lagi. Hee..
Pagi di UMP, petang di UPM dan malamnya di UiTM Puncak Alam. Its really make my day. :)



aku nak upload video aku cium salam Tun kat fesbuk tapi..
picit atas gambo untuk tumbesaran
ini sangat demm! sapalah yang report aku infringement copyright video neh? so aku snapscene jela babak aku salam Tun. cukup kot buat korang jeles.. hehe *gelak belagak

eksaited dapat salam Tun, kau ada?
*maaf quality rakaman sangat demm

KHAMIS 15.9.2011
Tun turun UMP. Perghh.. Ini sangat membanggakan. Seminggu 2x jumpa orang besar. Aku sampai je dewan dah full. Dapat duduk kat stage atas. Memang bestlah. Macam tengok bola. HAHA

Dulu Datin Rosmah sempena Program Kami Prihatin kalau tak silap aku. Merasalah juga lotion 3inci tebal First Lady Malaysia hari tu. HAHA *maaf takda video babak aku salam Datin Rosmah.

read more here: Tun Mahathir Gegar UMP!


p/s: terkagum dengan kata² penghargaan untuk Tun oleh seorang pelajar lelaki mewakili the younger generation. Dah la kacak. Hee.. Feel like i'm fallen to you.

2 comments:

Sarah Mohd Saleh said...

ecehhhh..riang xhengattt dt jmpe tun M

hanaahmad said...

untunglaaahhhh~