Blog Maknya Naura

Tuesday, January 11

Hotnya Lelaki Vanezuela
 Aku nak jawab soalan seorang hamba Allah ini
Sebab munasabab aku suka lelaki Mexico
Tiba-tiba baru teringat
Ini yang aku kenallah
Aku pon mana pernah pergi Mexico sana nun
Jauh sekali ada kekasih dari sana
Kalaulah ada.. ngeh3
1. JORGE LUIS PILA
Watak: Antonio & Lisandro
Telenovela: Catalina y Sebastian & Secreto De Amor
Lelaki idaman aku.
First tengok telenovela
Dialah yang telah berjaya menambat hatiku
Tinggi, body fit, kulit golden-tanning
wow!

2. SEBASTIAN RULLI
Watak: Hector
Telenovela: Rubi
speechless..
he really hot-pop-top!
*faint*
3. JUAN ALFONSO BAPTISTA
Watak: Marcos
Telenovela: La Mujer En El Esepejo
Sideburn dia stylo beb!
4. VICTOR NORIEGA
Watak: Alex
Telenovela: Rosalinda (TV3)
Aku lagi terpukau dengan dia compare than Fernando Jose.

5. ENRIQUE IGLESIAS
Watak: ???
Ini lelaki simpanan aku neh!
Sori salah masuk forum. ngeh3

AMARAN KERAS: Korang dilarang sama sekali untuk meng-Google images mereka. Jangan ditanya kenapa!

Tuesday, November 30

4:18:00 PM

oh 34 hari

by
oh 34 hari
alhamdulillah
masih lagi bernafas
dua minggu berlalu
cuti semester yang dinanti-nantikan
penantian berakhir
dengan
menternak lemak dirumah
kadang-kala best
kadang-kala bosan
layan Astro di televisyen
cerita yang direpeat
tiap-tiap hari
entah
berapa ratus kali dah
penantian sekali lagi
oh 34 hari
bilakah
kapankah
when it will be to the end?
adakah perlu aku
buat muka comel
sampai berakhirnya 34 hari?
oh 34 hari

Inikah hasil selepas 34 hari?!
 
p/s: cadangan atau opinion aktiviti lain yang aku boleh wat masa cuti ini daripada rakan blogger amat dialu-alukan. Semua free, no giveaway will be given.

Saturday, November 27

Cheryl Samad pelakon Telenovela?
Kesinambungan post: Télénovela fever story
Kebetulan tengok Muzik-Muzik kat TV3
Melihat pengacara kecik moleknya
Teringat balik post telenovela tuh
Cuba korang tilik betul-betul
Ada persamaan tak wajah mereka ini?
Ke mata aku yang rabun-rabun ayam?

 CHERYL SAMAD
kalau tak kenal aku sekeh pale korang!

SCARLET ORTIZ
Watak: Maria Clara
Telenovela: Secreto De Amor
Well, she’s a bomb shell.
Ada iras Sheryl Samadkan?

 PAOLA REY
Watak: Maritza
Telenovela: La Mujer En El Esepejo
Muka dia ada iras Scarlet Ortiz

CHERYL SAMAD -> SCARLET ORTIZ -> PAOLA REY
Yeah, lagi 4 lagi nak cukop 7. ngeh3
Tak ada kije lain agaknya (-.-")

Saturday, November 20

Tips memikat lelaki
Tips memikat lelaki kacak, lengan ketul-ketul, bontot mantap dan tanpa baju.

Korang rasa apa tips-tipsnya? Hadoii.. biadap sungguh! Siapakah gerangan yang membaling unta di kepala beta?! Sebab aku tak tahu la aku tanya, kalau aku tahu ingat aku badigol bengap sangat ke nak ke share dengan korang? Itu namanya tabur pasir dalam tempayan periuk nasik sendiri! Korang tahu ke tak neh? tak tahu sudah, blah dari blog aku!

Komik curik jumpa, bukan aku punya.