entri semberono saja - Blog Maknya Naura

Thursday, May 5

entri semberono saja

haihai. selamat ketemu kembali kita. memang rajin sangat aku neh update blog an. mata ke atas, tangan di dada, lidah terjelir. semuanya hangat² chicken shit je. HAHA. sokay², memang itu trademark blog slpMeplz ni. trademark mintak pelempang, kejap ada kejap hilang. bajet chipsmore la. nak comel saja.

belek² blog yang dah buruk bebeno ghupenyer neh. macam nak mintak renovate je. nantilah, mood malas giler nak mampus. nak mampus giler pun malas. we will see later. aceh, sepiking london giteww.. Wah tak disangka², genap 200 followers aku. follower yang ke-200 bukan orang lain, cik Rubi merangkap coursemate aku. ehem², stalker apa ni. sorry, no prize provided. follow nak ikhlas kan. HEHE.

so apa cer der? takda apa aih. serupa tu juga la. bosan kat kampus ni makin hari makin sunyi. selalu sangat la course aku paling lambat abes exam. semua paper nak last². tak pernah kitorang ni balik awal. nak juga bagi orang lain jeles tapi balik² kita juga yang jeles. pakat tengok orang heret beg ala² AF tu. menyampah aku! then, by counting the day tunggu jelah 10hb nanti. Banyak program cuti² ni dah tak macam cuti pun.

p/s: maaf, entri macam tak lepas angin. sangkut². serius mood malas nak mampos ni.

2 comments:

khryh said...

sabar je lah..nanti boleh balik ugx

Anonymous said...

exma lelok2..
lepas tuh cuti puas2 ye
heee
:)