Blog Maknya Naura

Friday, July 2

dairi hari jumaat
setelah berbulan-bulan i xupdate blog *baru sebulan huhu..*

orentasi bermula.. hari neh dah start bebudak daftar masuk u. bz bukan main lagi dak2 feci *padan muka* ng pihak yg terlibat. sume org aku nmpk cam bizi nak mati. kelam kabut. sana- sini. ke hulur ke hilir. lintang pukang. atas bawah. wara wiri wara wiri. *bkn jmpi ea* ada jugak yg dah start bukak gerai, al-maklomlah time neh la duit mencurah2 keluar.. mencurah2 masuk.. ada kedai mkn2, minum2, bantal, basikal, potostet, gambo.. dah macam kat rantau panjang dah hoho..

kerja tamat.. hari neh jugak ari last aku kije.. urm akan aku merindui sesgt ofis neh.. rerakan seofis aku.. dan.. dan.. erkk sape lg nak rindu neh.. owh ikan2 diakuarium.. sorry ikan2 sekalian, beta da xdapat nk bg kalian mencekik lagi dah. sob3 *start sebak dah* tapi lagi rindu kat umah.. rindu mak, miss ayah, teringat adik2, remember kat atok.. even resign aku xditerima plus kena marah *bangga sbb jadi org 1st kena marah huahua..* insyaallah kita kan jumpa lagi pasni. terima kasih Skuad Elite! *yg xberapa elite pon*

rumah menanti.. esok aku bakal menjadi penumpang kepada bas Maraliner. hope kali neh, bas xrosak & aku xperlu naik bas tambang lagi *giler trauma!*
atepat pkol10 esok akan bermulalah pengebaraan si comel *aku ngeh3..* ke Jay Bee, yeah! tp.. sape nak amik aku sok?! erk.. i'm smell something bad here.. arghhh! ><

p/s: hujan lebat betul.. *bosan*

Tuesday, June 22

10:23:00 AM

@#$%..

by
@#$%..
waa~ dah laa aku xmemblogging
lepas neh nak rajin2 post entry lah..


**contoh terbaek "azam tahik kucing"!

Wednesday, June 2

dia aku punya!
title bikin kecur je haha.. memandangkan entri sebelum ni mcm hampeh je sbb i xde mood nk memblogging. xde idea. bila ada idea, malas la pulak. bila tgh rajin, bz la pulak. bila xbz, hang out kat luar la pulak, bila.. uisshh.. smpai bila2 pon xabes.

oleh yang demikian, dengan penuh keazaman i titipkan jua entri utk blog i yang entah orang ingat lagi ke x. followers pon dah lari agaknya haha.. **xde dah zaman2 kegemilanganku

seperti yang u'all tak tahu, i tengah cuti sakit semester **skema abes huhu.. so rutin i setiap hari majoritinya hanya untuk tidor, makan, jogging, tidor lagi, makan lagi.. begitulah seterusnya sehingga infiniti. tengok je kat cermin, badan dah macam ketulan daging yg bergerak.. omg!

selain itu juga, **wah teringat zaman2 muda masa kelas karangan masa lapang lagi free i dihabiskan dengan mendownload segala video/movie/clip/lagu etc. yang entah hape2 untuk memberatkan memory desktop laptop serta external i.

kesimpulannya, i tgh ketagihan lakorn (in thai) or bahasa pasarnya series drama **hoho.. sgt pasar bunyinya. Later, i buat entri khas why u'all should watch Thai lakorn. superb tangkap leleh~
masih ingat boifren lama i neh?!

Monday, May 31

anti-Nuffnang!
UNDER MAINTENANCE


cane nak remove menatang bebola kat bawah blog aku neh?! semak betol lah! itulah padahnya, orang wat kite nak wat jugak.. adalah jugak baca kat ohcun.com cara-cara nak remove advertlet footer neh tapi aku xpaham sob3.. aiyak! help me maa..