2x dara! - Blog Maknya Naura

Thursday, October 8

2x dara!

**2x dara hahak.. bajet jew title cm2.musti jantan2 kberet pkat nk bc entry neh kn?!

al-kisahnya nk stori kat cni
aku gi derma dara..
oppss DARAH!
huhu teringat kata2 Dato' Samivellu dlu
korg egt x?
" Jgn hisap dade, dermelah dare"
oppss i did it again!
don slp me plz!

** smpai leher misi slimut aku! panas siot..
neh bkn stakat amek darah
siap soh aku tlog pgg mgkuk ayun ag..
bajet aq tkot jarum r huhu..
mak,atet ene ucok!...

** kak iera, beliaulah yg telah meng-encourage aku derma drh neh
haa.. jgn pndg aku xde drah
diz was my 2nd tyme ok!

21 comments:

AbcdeFtyyhahh; said...

salam
wahhhhhh tahniah berjaya derma daraaaaaaaaaaaaaaaah.

Anonymous said...

cedapnyer darah~~ huhuuu~~ bagusla derma darah. aku pon suka derma darah... darah cantek warna merah~~

jai@jezz said...

x sakit ke derma dara tu.. eh. silap.. darah tu...?? hehehehe... aku x brani woo..~

. said...

err..sakit tak?

Anonymous said...

heheeh..sy takut derma darah..biar layak pun..hehe..takut sangat..huhu..tahniah tuk awak..

Teja Evalea said...

ftyyahh: selamat mmg slmt.. 2 yg dpt vtamin tmbahn.. cm budak2 jerk kui3

ayu: drakula ke drakulin ke ko neh ayu?tkot sey.. darah aku kale putih lor, kturunan mhsuri kot hahak..

Teja Evalea said...

jezz: tkot jarom ea jezz.. hahak saket sket jer r.. cam kne tusuk parang jerk.. kwang3

nizamsani: ni pon same ng jezz.. xsket pon..

amy: pnakot gak kew??? aiyak.. notin la, bese2 jerk.. bez woo tgok drh kite dok dlm plastik.. bngga giler!

miji said...

aku dah naik penat derma darah ni, dari sekolah lagi, tapi anyway ko dah buat keje yg mulia nih hehehe..

Afifee said...

tak rasa macam darah tu disedut sedut ke ? hehe

Crazee Lazzy said...

wahhhh 1 kredit tuk anda.. bgus2... nnt derma lah lagi.. ade try derma organ tak? hahah.. if free nnt undi saye dekat www.blogforft.com entry pasal indahnya putrajaya.. thanks .. heheh

Teja Evalea said...

miji: ok r, alhmdulilh tbuka ati neh nk derma ag.. doc ckp, jns drh ak kurg.. so mmg amt dperlukan sgt2.. bngganye~

Teja Evalea said...

afifee: xde r.. xde rsa pape pon..
bkn cucuk gne straw kot.. egt paip pe?

fhad: derma organ tgu mati la hahak.. k2 insyallah..

ariel shah said...

kamu telah derme dare????...
oh tidak..haha

Anonymous said...

aku dah 3 kali derma darah... tapi lepas aku kena suspect denggi..hari2 darah aku kena amik for seminggu... sampai tgn aku dah lebam2.. bayangkanla sekali nak amik darah bukanye cucuk sekali jer...mahu 2 3 kali jugak...semenjak tuh aku cam takut sket ngan jarum... huhu.. ni tgh kumpul semangat semula nak derma darah... dah lama tak derma..nak sangat derma darah semula...huhu

syaf said...

ceh derme darah
ni derme mesti nk makan free ni kan
tau sangt budak cam kamu ni...
nk roti yg ade sosej 2, air milo free, nasi lemak ayam kan...hahah
x ngaku lagik....

larikkk........teksi teksi

Teja Evalea said...

shah_ariel: sy dara sunti ag laa..

hidyah: yakin boleh.. chaiyok!

syaf: mne tao neh hahak...
jimat cermat pe..
rzeki jgn ditolak kik3...
bkn 2 jew aw, ade gak freegift.. bez!

EIPUL said...

wah, rajin ko derma dara ek?

tak takut kering ke nanti? Ahaha.

Relevan said...

Bagus..kecil2 lagi dah derma darah..

Teja Evalea said...

eipul: derma DARAH la...
cubit kang!

uncle rev: hee.. amek berkat.. hari ni ari mereka.. ari kite sape tao..

Seroja Jingga said...

uih!
murininye hati kamu
akak last year g derma darah
pas 2 bulan badan naik tak hingat nye!

Teja Evalea said...

seroja jingga: bdan naik kew??
te derma dulu xnaik2 pon...
skeping neh gak bdan.. huhu