Oh Henpon Buruk! T_T - Blog Maknya Naura

Friday, October 2

Oh Henpon Buruk! T_T

"HANPUN BURUKKU"
nama ini
ayat ini
statement ini
sob3.. ><
aku slalu pggil henpon ku ceni
bila nk bwk dy jenjalan
or tgh carik2 dy
knape aku jhat sgt
musti ko kecik ati ng aku kn henpon buruk?
eh clap
da tamo pgl cm2
henpon comel
henpon wangi
henpon intan payong
aku btol2 sdey
enset aku
si henpon buruk
pakej lgkap
ng simkad
bwu gi "mandi"
pada jam 11.45
btempat di kdai mkn
kat dungun, Tganu
cdey giler
mmg btol2 kechewa skunk neh
xdpt dslamatkn
kisah duka
bak jtoh ditimpa tangga
mnyesal pon da xguna
ape kes??
tragedi berdarah
eh silap
berair hu3
henpon ku tersebut
sob3
terjun lubg jamban
nape aku xslamtkan dy??
dy umpama kekasih aku
mmg da cop nk shidop smati
smpai akhir nyawa
knapa?knapa?knapa?
xde mkna nk seluk
eee.. uweekk!
mati idop blek pon
xkn skali2
aku celop2kn tgn ini
dlm lubang jamban
toilet public lak tuh
uma sendirik pon
pikir byk kali kot**Lonely, i felt so lonely~

so
wat kengkawan sume
kire aku gne no celcom jew
neh pon pinjam member
beliau mmg kaya dgn henpon
insyaallah
cukop duit tabong arnab aku nnt
aku beli lah henpon baru
nnt aku wat simkad bru
tgu jew info dr aku k
sob3
-harap mklom-

Henpon Buruk jgn risau
nothing can replace u in my heart syg
bersemadilah kau dgn aman disana
-->da smapi loji agaknye hu3

**sayang sgt sbb datz my 1st gadget, aku da bersama beliau almost 5 taon.. sob3 ><>

12 comments:

Anonymous said...

err..jatoh jamban..??

aku dulu..bkn henpon..

spek baru. haha! baru 2 hari plak tuh usianya.. blom sempat aku berdondang syg sama itu spek, dia da pergi membawa diri.

rs cam spek pakai buang plak.

haisehh!!

Seroja Jingga said...

alfatihah untuk hanpon kamu!

Anonymous said...

hahaha..kelakar la..kawan sy pun penah..duk toilet sblah sy lak tu..lepas pada tu trus jd beringat..asal nk g toilet suru org pegag barang..

Relevan said...

Wala..slap me?..Sian kat henpon tu yek..
Nak wat mcm ner yek..

Anonymous said...

kesian2...takpela...ade alasan nak beli phone baru...huhu

Kak UJie said...

hohoho... sabo la hati yerkk...
nti beli hanpon baru yg canggih.. hehehe

applesakura said...

ala2 ciannyerrr..
xmau nangis yek heee...>.<

Teja Evalea said...

nini: kaya pkerja loji.. kaut2 jew mcm2 jumpe.. spek nini, henpon slap me hahak.. lom cmpor brg2 yg len ag.. woo~ ley bkak bisnes kui3 iyek!

kak jingga: boleh kew sdekah alfthah?!

Teja Evalea said...

amy: lepas neh., mmg beringat

uncle rev: da nseb.. beli bru jew r. sakit 2 huk3

dayah: alsan sng, poket la kopak huk3

Teja Evalea said...

misslily: of coz, alang2 myeluk jamban.. eh, clap! alang2 mnyeluk pkasam hehe...

apple: da kering air mata kot.. lmbt la apple pujok

AbcdeFtyyhahh; said...

salam.
spec mata ku jatuh jamban huhu.

Teja Evalea said...

sume jtoh jmban.. kaya la hok jaga loji huhu..

**sian ftyyahh...