M.I.A: Bikin panas jerk! >< - Blog Maknya Naura

Saturday, October 10

M.I.A: Bikin panas jerk! ><

Ini bukan iklan raya petronas ok!
aku hangen btol laa..
pada suatu hari
b4 aku balek cuti raya
aku tepek la kad raya berikut kat dpn pintu room aku


** mahal neh, speket = 4xRM2.80..

xmcm taon2 lepas
xde owg bg kad kt aku taon neh
bapak la sedeh yg amat.. T_T
so aku beli la sendirik
utk diri aku sendirik
& dipos oleh diri sendirik gak
nk tao pe jdik lepas aku naik cuti???
kad tersebut telah tiada lagi
[M]issing [I]n [A]ction
hilang!
xtao pi mana..
nk cakap jatoh
terbang dek angin
mana mungkin
kerna aku tepek guna gam kasut dunlop
siap seletep kiri knan ag..
so

al-kisahnye kne curik la
tah sape yg gatal tgn tuh?!
xde mende len kew nk curik..
kad uduh tuh pon nk curik gak
bkn ley gadai pon!
bikin panazzzz jerk ><

P/S: Iklan ketupat ADABI...

<--------- compare --------->
Yg kanan merupakan ketupat pertama aku yg bjaya dibikin 2 hari b4 raya(tahniah wt diri sndirik!) compare dgn model ktupat yg aku refer... urm asal lain haa?!

20 comments:

wanie said...

slipar pn bole ilg, apatah kn lg kad raya :p
hik3..

Relevan said...

Aiyaa..hehe..kad beli n pos sendiri utk sendiri..napa tak caikap kat uncle rel time tu..boley ar uncle send manyak2 kad rayee..

EIPUL said...

mungkin makcik cleaner terbuang ke sebab dia tengok pintu bilik ko semak semacam. Hahaha.


ko ok lagi, aku langsung tak tau nak anyam ketupat k. Sedih gile.

Seroja Jingga said...

dik,
ni lagu sape eh
best ar

Anonymous said...

ape pyer jakunla mnusia yg dok mencuri kad raya ko tuh...cian kat ko...
dude!! slh ko wat ketupat tuh..aku yg ntah pape ni pon reti buat.. t aku ajarkan ko ae..

Kak UJie said...

ketupat uh kelaka... hehe.. jgn mare erk.. :)

mizz aisah said...

len macam jer ketupat tuh.. hehe.. tp ok la sekurang2nya reti jugak buat.. :) kalu saifa yg wat lagi huduh.. huu

Afifee said...

Err..ketupat ke tu..hakhak :D ;P
ok la tu..kira cantik n kemas jugak la tu.. kad raya tu mungkin org 2 curi sbb dia pun xda org bg kad raya kat dia..so dia anggap u je bg kan kad raya kt dia..heheh :D

Anonymous said...

bgusnyer slp me pliz sb pandai buat tu ketupat tu..sy dh belajar byk kali dgn mak tp ttp xpandai nk buat..huhuu

Teja Evalea said...

wunny: slipa mahal la jgk.. kad rya bp sen sgt huhu..

uncle rel: lor.. uncle pon xckp awal2 nape.. cdey sy.. kn da membazir..

Teja Evalea said...

eipul: mcik cleaner pon cuti rya lor.. lgpon pintu bilik dorm aku la plg kemas n santek tao.. mmg owg terliur nk sentuh2 neh... sebok jerk!

seroja jingga: lagu wali band gak.. da dga lgu diowg, lupakan yg lain hehe

Teja Evalea said...

ayu: hahak.. mmg slh pon.. mak aku ckp, bentuk ceni guna mengkuang jerk.. ley gak wat bakul hahak

miszlily: mmg klaka pon.. 1 ari te kne gelak sakan dek sedare mare..

Teja Evalea said...

saifa: hahak.. lmbat kwen kak klu xreti wt ktupat.. silibus wajib bila nk kwen.. sbb 2 la kne blaja hehe

afifee: xde mknanye.. kt dlm kad 2 da tulih kot kpd sape n dr sape.. iaitu DIRIKU SENDIRIK hahahak..

amy: kne blaja la.. ,malu da besa xreti wat ktupat.. ni pon kali ke bp ratus kali cubaan neh.. fail jerk..

Lady E said...

Salam..Thanks for the visits dear..
Sweet 17 ye..Chumel sampai x sanggup nk slap..Hihi..Ehh..tp pesal ehh..masuk Blog nie je kite tersenyum2..Best kut dgr lagu kt cnie plus dpt bc2 Blog yg chumel nie..Ops!Sape yg curik Kad Raye tu?Sedihnya penat2 kn beli & tampal pas2 kene kidnapped plk..

jai@jezz said...

ader org yg gatai tangan kot.. =P

Teja Evalea said...

syaf: slalu sggah kot..
xpasan kew??

Teja Evalea said...

ieda: 2 la pasal kak.. huhu cdey neh..
teringat2 ag kot..

Teja Evalea said...

jezz: tgn gatal neh ssh..

Lady E said...

Xper la,Dik..bg je la kt org tu..Sian die..x mampu nk beli sendrik kn..

Teja Evalea said...

xley kak.. sy beli pon hasil duit noreh smggu 2 huhu