aKu cheF terhebaT - Blog Maknya Naura

Monday, August 3

aKu cheF terhebaT

ALAMAK! Mak ayah xde, adik2 xde! arini aku sengsorang la kt uma.. urm.. krukkk... kriiuukk.. aduyai perut neh, wat hal plak time2 ceni.. urm kene masak la jawabnye.. haa special utk perut tersayang, pagi2 aku wat western breakfast hik3.. fastfood jew, senang... Ni roti canai bkn aku tebar ea, nk uli pun xreti hu3 beserta air teh lipton yg unil lgi sejati, dapat la aku selamatkan perutku di pagi buta itu... --> buta la sgt, kol10 lbey kot hik3


Da tgh ari?! alooo... skali ag perut aku mecarik2 ke dinding usus..
LUNCH TIME! hu3.. ni yg aku lemah neh, kunci moto xde lak.mn ayah letak neh, ni la ssh. klu x sng jew aku merempit gi kedai depan nuh... tg0k esbok, ade kobes, ckop la utk sorg mkn.. urm nk masak pe ng kobes?? tape la, arini xpyh mkn sayur,bkn sedap pun.kangkung ok la jugak (padahal xpnh msk kobes hehe.. )



Next, haa.. sedang aku bsusah pyh. akhirnya berjaya gak jumpa kunci motor (ceh,egt bsush pyh masak hu3..) dgn kelajuan cahaya, aku merempit ke sbuah restoren terkemuka kt uma aku neh.. dgn berbekalkan RM3 aku berjaya mbeli ikan keli msk asam pedas, pergh memg kaw kuah dy... aku bwak balek & just panaskn, at least berasap gak dapo aku.. amek syarat hehe...


Untuk malam nnt??? urm.. entah la. puasa mlm la kot hee... anak dara, anak dara ish3 mcm mak ckp, " ni la, rajen sgt msuk dapo..." Bisa bonar~

No comments: