Kenangan KMNS... - Blog Maknya Naura

Sunday, August 23

Kenangan KMNS...

Hari neh bkn main membukit assigment aku dapat.. adoiyai dgn jadual yg amat teramat la pack dari pkol9.00 - pkol6.30, xnak lepak lak aku.. dah la bulan puasa neh, aku ngadu kt member beliau cakap, "Jgn jdikkn puasa sbgai alasan!" & kluarlah kisah-kisah para anbian hu3.. nak xnak tadahkan telinga jew lah tp cakap dia ada gak betulnya.. Urm esok akutitik peluh ada HOT (hand on test) programming, entah pe la aku nak belasah dlm Borland C++ tuh nanti.Hope dapat lah jawab, aku da start study neh hee...

Tgh2 bz ceni, teringat aku keadaan kt matric dulu. lebih kurg ceni la, terkejar sana sini, tp kt U better dari matric lah of course.. Bila teringat tuh, windu plak pada kolej yg telah byk makan sumpah seranah aku, mkn peluh+daki aku, tmpt aku wat dajal, xwat tutorial & latihan lecturer, kaki mOnteng, dapat fail dlm exam, kene denda ngan lecture, bergaya sakan dgn baju baru, lepak ngan member2 sekpala, mengabehkan duit shop kt kOop cekik darah, etc. mmg byk memori btul..

Sebabkan syg sgt pada matric jugak aku apply jdik feci & skaligus dapat jumpa ehem.. ehem.. hahak (oowh.. kantoi!) mmg best la,ade gak xbest hehe.. aku join alumni KMNS, slalu gak tgok ex-student memblogging hee.. So sempena kerinduan yang xtercapai diakalmu ini terhadap KMNS, aku nk sampaikan lah pesanan abg kite si UDIN tuh..

Katanya: rerakan ex-kmns sekalian.iklankan jgk blog [http://alumnikmns.blogspot.com/]neh kat kengkawan korang.letak skali dlm blogroll korang yep.kalau ade ape2 info menarik utk update kat sini, contact je kitorang.. thanks fellas~

No comments: