Tag-Tig-Tog (3) - Blog Maknya Naura

Thursday, September 3

Tag-Tig-Tog (3)

**kena letak award ni kat blog korang**
tag ni aku rembat dr miji
kata aku: xtao la sape suruh hu3..
** bagi award pada 10 blogger yg rapat ngan korang atau sesape jelah yg korang nak bagi **
kata aku: donga sini owg2 kampung, di sini ku umumkan award2 yg dipertndingkan oleh ku sendirik & undi pon aku jgk yg wat termasuk yg jdik juri hu3. .
  • seroja jingga
  • miji
  • nini
  • rockmetaller
  • fida_kawaii
  • abas
  • jezz
  • ♥ayudeadwish♥
  • ...
  • ckop spoloh?!hahak sesape pon dapt, aku mmg murah ati .

** memberitahu penerima award ni dengan memberi komen di blog mereka **
kata aku: pergh, da arh line cm pelesit, geram aku. . sabar2 bulan pose huu~

** 10 orang yg ditag adalah **
- miji-
-seroja jingga-
-nini -
- jezz -
- fida_kawaii -
- amy liana886 -
- abas -
-rockmetaller-
-hanilopiplopz-
-hazri- <--hahak kne jgak even xde kaitan,pdn muke!


4 comments:

jai@jezz said...

wahh... trimax yerk.. saya letak blog awak star yerk.. senang nk follo up.. :)

abang besi said...

uhukss!abg besi(rockmetaller) pon kena?hehehe..oo..jahat yee...urmm...

=)

selamat pose n shopping raye....

mizz aisah said...

salam blogger..
ada ke slm blogger? hahaak..
ape2 la..
aku dtg menjenguk teman baru... :)

Anonymous said...

yaa!!! di award lagik diriku!!

baek2!!

akanku taruk di blogku..