Tag-Tig-Tog (9) - Versi Kejam! - Blog Maknya Naura

Wednesday, September 9

Tag-Tig-Tog (9) - Versi Kejam!

..Daa larh wey..
..Penat aku buat tag jer minggu neh..
..skunk bru aku paham..
ceni agaknye perasaan DATO' SITI
..tiap2 tahun mmg award kik3..
tape
..demi sokongan moral dari korang..
..skali lagik ku cuba gagahi..
..layan jelah..


First Tag
1. Apakah pengangkutan yg anda gemari untuk bercuti?
bas awam -->mahal daa tiket skunk sob3 poket aku~ T_T
2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu?
urm. . da lupa larh nk jwb pe kik3
3. Harijadi siapakah yg anda mampu ingat?
diri sendirik of coz..
4. Boleh berikan sebab?
sbb beta xnyanyuk lagik
5. Jika diberi peluang mengundurkan masa, adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
mestilah. . cm miji ckp: sape xnk?!
6. Kenapa (berikan sebab bagi jawapan anda diatas)
e'eh, sume nk bsebab kew?
7. Secara kiraan kasar, berapakah usia blog anda?
urm, slalu wat kiraan halus yg kasar punye xsmpt lak wat.. nnt ea nk amek kakulator~
8. Siapakah rakan blog yg anda mahu mereka buat tag ni?
sume! WAJIB ea. .
. .mmg aku saje lmbt wat tag neh. .
. .nk korg rasa ape aku rasa. .
. .cane azabnya sminggu men tag2 org neh. .
. .yg dah wat pon wat skali ag. .
--> xdulik!

Second Tag
1. Nama timangan anda
sang jelitawan --> wakakakah!
2. Anda seorang yang?
-baik hati
-penuh moral value
-sopan-santun
-berkarisma tinggi bkn karisma kapoor ea
-dedikasi
-berdisiplin
-penyayang
-segala sifat mahmudah larh sng ckp
--> korang pcya kew?!kik3
3. Insan teristimewa
aku, family & ...
4. Lagu kesukaan anda
xterhad jnji easy-listening
5. Makanan kesukaan anda
..entah..
..semua aku blasah jew..
..jnji sedap, mengenyangkan & halal..
6. Sikap yg membuatkan anda stress
stress itu sendirik!
alamak, stressnyeeee...
7. Warna kesukaan
..merah..
..putih..
..biru & kuning x ea..
..kang jdik bendera Malaysia lak..
8. 3 benda yg mesti ade dalam beg
..duit..
..hanpunku..
..purse..
9. bila kali terakhir anda menangis
. .entah ek. .
da lama x nges
10. tag 6 rakan anda
-diulangi-
sume! WAJIB ea. .
. .mmg aku saje lmbt wat tag neh. .
. .nk korg rasa ape aku rasa. .
. .cane azabnya sminggu men tag2 org neh. .
. .yg dah wat pon wat skali ag. .
--> xdulik!

Third Tag
Sayang MizSaifa
sbb bg award neh
..sesusah jew hik3..
..aku curik tape ea..
..tmbh collection..
Sayang MizSaifa
..skali lagik hee..
sbb bg award tanpa byk songeh
..klu tak..
..asek nk kne jwb soklan jew..
mcm2
..teka-teki laa..
..pedih sarap hotak neh..
MizSaifa pesan
..sape nk amek laa..
..free jew..
..jgn lupa letak nm plz slap me!..
-->ni MizSaifa xpesan ea

9 comments:

miji said...

hehehe baru tau penat yer buat tag hahaha

mizz aisah said...

hahaha..bgs kan x banyak sonogeh.. coz saifa tak nak kamu terseksa jawab tag banyak2...hehe..

wlpun saifa xpesan..saifa x kisah. kamu boleh bg kat member2 kamu.. heee

Anonymous said...

mmg letih kalau duk jawab tag je..soklan lak sama je kan..yg ni nk kena buat jgk ke nie? hmm..

Kak UJie said...

rase dah buat la... mmg dah buat neh... yeaa.... dah buat!!

abang besi said...

suke dpt award..hehehe...thniah....

Teja Evalea said...

Mizsaifa: xpesan kew??kik3
sowie wt propaganda cm2. .

amy liana: sape soh baca, kena la wat hahak. .

MissLily:da wat pon kne wat balek

jai@jezz said...

aku dah tak larat nak buat tag-tag nih.. kang blog aku penuh ngan tag jerk.. adoii..~

missdiya84 said...

kak nad dah surrender main tag2 ni dear..berhenti wat seketika..nanti rase nak main..kite mengetag same2 yerh..

cik beLLanan said...

rajin kmoo wt tag yea..
hee~