Tag-Tig-Tog (6) - Award Special - Blog Maknya Naura

Friday, September 4

Tag-Tig-Tog (6) - Award Special

AWARD SPECIAL!

Mengenangkan bulan nan mulia neh, pulak tuh aku rasa terharunya sbb da dpt 3 award -->sume dari miji hu3. . So nk tunjok lah aq neh bsyukor sgt, aku dgn baek hatinya tanpa ragu2 & was2 sama skali, dgn yakin nk anugerahkan award kecik molek neh kpd sume 4lowwers aq yg aku rasa diowg amat sexy bgku sbb 4low blog aku slaku yg terseksi antra sume hahak, iaitu:



  • abas
  • jai@jezz
  • ucu manja
  • miji
  • abang besi
  • seroja jingga
  • fida kawaii
  • amy liana
  • ayudeadwish
  • syaf
  • ikhwan
  • zua the great
  • fez the reds
  • nini
  • echa
  • saifa
  • bujang susah
  • MissyLily
Tetapi. . ceh, ade tapi lagik tuh. sbgai tanda anda sah menerima award ini, cam bese musti ade soklan cepu-cemas yg wajib anda jawab jawab.soklannye berbunyik begini:

Ade seekor semut kecil memanjat badan seekor gajah besar & gagah sampai ditelinga gajah tersebut. 30saat kemudian, gajah yg gagah perkasa tersebut pengsan, MENGAPA?!

P/S: sila lanjutkan award ini kpd sesape yg anda rasa seksi tp wajib ada min. 1 teka-teki utk dijwb. make sure bukan teka-teki yg sama, klu tak award anda akan terbatal. sbrang surat-mnyurat tidak akn dilayan~

13 comments:

Anonymous said...

tanak taruk or jawab teka teki bleh tak...??

hate riddles very much..

:(

btw, thanks eaa..??

miji said...

alamak bg award dah cantik dah, tapi nak teka teki yg malas tu...

Teja Evalea said...

pemals btol..
pe r, cane neh?
xdpt r award, jimat award aku kik3

Anonymous said...

ok..nati sy ambik award nie ke..tp teka teki tu mcm susah kit r..

Solly Salihah said...

Thaks so much.

Wah jawab teka teki tu ke.
Gamaknya semut tu kata nanti aku masuk lubang idung ko. Aku gigit nanti. Tu gajah tu takut then smpai pensang.

KAH KAH KAH
selamat berbuke:)

abang besi said...

=)

tq nama abg besi pon ade,,,wow!

hehe..

ok,nt abg esi pk jwpn die.
ok?hmm..susah ne..hehe

Seroja Jingga said...

terima kasih sekali lagi yang tak terhingga

jai@jezz said...

eh. aku pon ader kew..??? asal aku x perasan.. ala lambat arr... next friday i buat k.. remember me.. friday tuk entry tag jerkkk ngan promote blog..

jawapan teka-teki : semut tu sengat telingga gajah tu kot.. ye la gajah mana leh korek telingga.. abis gatal telingga gajah tu smpai pengsan dibuatnya.. :)

miji said...

yelah nanti aku buat, mekasih aarrr...

mizz aisah said...

thx d awards... susah gak ni nak wat.. kena ada teka-teki lak.. hu3.. nanti saifa try buat ek..

jawapan teka teki saifa x taw.. huuu... cilok answer jai@jezz jela.. he3.. btl x?

Kak UJie said...

eh, ade jugak.. segan i.. em.. tq eh..:)

Afifee said...

i noe jawapan nya hehehe~~
semut tu g kat telinga gajah tu then cakap :
"sayang, I pregnant anak u"
btol x?
sebab tu la si gajah tu pengsan. :D

Teja Evalea said...

bangga aku ng fifee. .
jwpan anda tepat skali!
taniah, anda plg sexy laa. .