Tidur Dengan Ilmiah - Blog Maknya Naura

Sunday, September 6

Tidur Dengan Ilmiah

zZzZz... Ampun dan maaf dipinta buat blogger2 yg mem4low blog aku neh . . Dah lama aku tak dapat nak update blog sbb assigment2 yg ala-ala puaka yang perlu aku setelkan diz week. Tambah lak test dan kuiz, mmg minggu neh jdik kung fu panda aku. . pergh, ni pon ade lagik sebenarnya esemen programming En. Aziman hu3. . lusa nk submit, sket pon aku xstart ag hu3. 
. kesiankan aku?apa la nseb. .

P/S: neh sape tah amek pic aku time tdow, hu3. . sian btol. Mak, nak balekkkkkk!!!....

8 comments:

Seroja Jingga said...

dik oi..control sket air liur tu..

mizz aisah said...
This comment has been removed by the author.
mizz aisah said...

lap ckt taek mata tu..:p

abang besi said...

sedut blk yg meleleh tu!

hhehe/..

study bek2....=)

Kak UJie said...

hehehe.. kesian... :)

jai@jezz said...

hehehehe.. bukan sebab kau busy ngan assignment tapi busy ngan tido jerk.. :)

Teja Evalea said...

ceh bek sket. .
mmg penat lor. .
xbek korg!

missdiya84 said...

ni tido ke study ni dear hehe