Hari Ini Dalam Sejarah - Blog Maknya Naura

Tuesday, October 19

Hari Ini Dalam Sejarah

Hari Ini Dalam Sejarah
..aku dgn bersemangat berkobar-kobar didada~ **lagu yassin ft vince pergi ke kelas dgn perasaan relahati, tanpa perasaan ragu-ragu utk memonteng ataupun tidur.

Hari Ini Dalam Sejarah
..sampai-sampai kelas cancel sebab cekgu aku merajuk.. adess! **tepuk dahi spoil la! dia merajuk sebab apa? mesti korang2 neh kepoh nak taw kan? sebab kitorang lambat masuk kelas and maybe.. erkk penyaket orang pompan kot, agaknya~

Hari Ini Dalam Sejarah
..jadi stalker bukan cita-cita aku tapi hari ini aku telah men'stalker' cekgu aku sendirik sebab nak mintak maap. namun, nampak je kelibat aku dgn member aku **acara stalker berpasangan terus dia memecut melarikan diri. marah sgt sampai meluat tgok muka kami ke? muka abes inesen aku creat semata-mata nak pi pohon keampunan.. malangnyer naseb~

Hari Ini Dalam Sejarah
..meeting dgn Sir Andrew, lecture english aku dari Hong Kong. of coz i need to speak english fluently. in the other hand, i try and try and try to explain in very clear pronunciation **betoi ke idok ejaan neh? and sharp 'tounge' **dok gheti nok ngeje lidoh kot base omputeh however massage sent was failed! my bad.. **teruk! kena banyak latih tubi neh, aisyh~

Hari Ini Dalam Sejarah
..sepetang aku mengerjakan mini project NON-STOP! al-maklumlah dah nak dekat expired date neh. baru taw nak glabah..

Hari Ini Dalam Sejarah
..selalunya aku akan lepak sehari not less and equal than 5hours per day. akan tetapi, hari ini baru je kejap td aku lepak kat cafe hanya selama 15minit! unbelievable?juz believe it..

Hari Ini Dalam Sejarah
..1st entry aku selepas berkurun lamanya aku xmemblogging. pasan x?

Hari Ini Dalam Sejarah
..rasa macam nak aktif balek jadik blogger tapi nak bawak konsep baru, sesuai dgn kemunculan semula aku, SLP ME PLZ yang bakal mendapat nama baru, bukan DATIN A, neh nama timang-timangan jew. nantikan.. **poyo kan?


nantikan movie pecah panggung
aku bukan katun

P/S: harggghhh,, arghh,, arghhh,,, **gelak jahat dengan alasan nak buang tebiat

No comments: