my 1st night wif e**** - Blog Maknya Naura

Friday, October 29

my 1st night wif e****

*blushing*
al-kisahnya aku ni newbie Ehoza.com
baru 2 hari
dengan nama manja sep05en
si paten la manusia pertama
yang memperkenalkan aku dengan mende alah neh
aku baru jew aktif utk 1 malam
first night!
tiba-tiba dapat taw web down
so tunggu jela dia ok balek

sebabnya aku join?
gedik nak join contest tu lah
macam best jew
aku ingatkan beratus orang yg join contest neh
rupanya 14 ketul jew 
dan akulah yg paling muda skalik
antara ehozarian-ehozarian yg bertanding
**bukan umo tp tahap kesenioriti

hari neh bermulalah sesi mengundi 
 Ehoza Blogging Contest 2010
undian dijalankan selama seminggu
dan skali lagi entry aku plg rendah skalik undinya

 view feedback (2) 

sejam lagi ckop 24jam berlalu
hanya ada 2 je undi aku dpt
thanks a lot to Lynda CG
 to be the lucky first voter hee..
**tak taw la dia like sebab betul-betul 'like' or kesian tak ada undian
second voter tak lain tak bukan
aku sendiri haha..
 sedih kan?
orang lain da berpuluh-puluh
i just got 2
nevermind
aku join pon bukan dok gilakan hadiah tu
**statement cover
saje nak lepas addict berblogging
da lama aku tinggalkan zaman-zaman itu

after baca sume 14esei 2000 patah perkataan
apa yg boleh aku konklusikan
akulah peserta plg mnjahanamkan acara
harghh argghhh argghhh,, *gelak jahat*
serius lari dari topik
lagipon aku join time contest dah nak expired
manalah nak cekup idea?
aku pon memang tak ada pengalaman langsung
pakai bedal je lah ngeh3
serius
1st time dengar pasal Ehoza.com neh
bila klik link website yang paten bagi
keluar iklan pasal contest tuh
amat tertarik dgn syarat
tiada limitation utk artikel/entry yang dipost
aku kan bab-bab mencarut  mengarut
memang feberet lah
lagi tengah-tengah mood study week neh
boleh gak hilangkan tension aku

wateva it is
so sorry to pengetua Ehoza
evendo rasa amat down sekali ditika ini
sampai rasa nk surrender
aku jalankan jugalah syarat yang terakhir tuh 
promot link anda utk dapatkan undian
so
silalah klik dan like link berikut:
**haha.. mana la dapat title jiwang camtuh

4 comments:

Relevan said...

Adik join Contest ni..semoga menang..

phateen89 said...

hahaha...ko mmg ske memandai-mandai...btw,sbg kawan aq yg tua 8ari dr aq,aq wish gudluck la ye...

p/s:aq nk join,tp tgk hadiah xmnarik perhatian aq pn...huk2...

Teja Evalea said...

uncle rev: da konfem2 la xmng kan.. haha xde 4lowers la uncle

Teja Evalea said...

hani: hdiah mmg xmnarik pon,, hahah
saje aku je,, dr aku mncarut sia2, kot la mng kn,, kik3