the new born of "slp me plz" - Blog Maknya Naura

Sunday, October 24

the new born of "slp me plz"


wahaha..
6jam sudah berlalu
siap jugak akhirnya blog neh
nampak menggoda ke?
tak pon.. gedik jew lebeh
kalau goda lebeh-lebeh karang jadi lain pulak
tak masal aku tanggong dose huhu..
dose aku pon tak tertanggong

entah hape konsep yang aku nak bawak
sume serba tak kena
kali neh bukan stakat tuka layout
template aku tuka
kaler aku tuka
saiz aku tuka
materials aku tuka
nama blog aku tuka
nama aku jew aku xtuka hee..
simple-simple suda
aku wat canggeh-canggeh pon
tak pekdah gak
last-last tuka lagi

i'm felt the new born
waa~ terasa amat gedix disitu =)

3 comments:

Anonymous said...

lor nape xde..tukan trademark nia...hehehee..slap me pliz...

bukan penggoda said...

ok. nmpknye ko yg tiru aku. wakakakaka.

Teja Evalea said...

amy: nasihat yg amat bguna,, huhu thx ^^

bkn pgoda: tiru part mna?