Kontest Blog Cun Lawo Kemas - Blog Maknya Naura

Friday, February 25

Kontest Blog Cun Lawo Kemas

Contest lagi! Kali ni aku dengan tahap konfiden level yang amat tinggi join Kontest Blog Cun Lawo Kemas empunya Cik Norsyuhada ni. Nama kontest pon dah menceritakan apa motip sebeno kontest ini diadakan. Dengan nada belagak nak mampos mati, aku pasti belog aku mampu memberi saingan senget sengit kepada contestant lain. Even menggunakan template asli 100% oleh Blogger Team. Haha. Dah goyang la tu. Kalau kalah lagi, aku tak kisah pon. Maybe Cik Norsyuhada rabun dekat or mengalami stress yang melampau.Masalah² teknikal cengitu mana boleh elak an. So, here we go.

i NOT forget to link banner ini pada blog anda

Mereka yang aku tag tanpa kesedaran sivik:  
Ciku Cak ngan err.. 
Paih la. Hehe. 


Tu dia syarat² nak join contest
Anyway thanks to Cik Asma Ahmad nama kat fesbuk yang menemukan aku kepada contest yang tinggal beberapa jam lagi nak expired even dia takde tag aku pon. Kisah apa aku. Haha. Ok ah, nak kemas beg. Malam ni aku bertolak ke Tioman Island. Ayuh!

7 comments:

mr.curly said...

cet! mmg tanpe kesedaran sivik tul..pe2 pn mekaseh ye..hikhik

Teja Evalea said...

hehe.. xsngaja pon.. haha

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Lordskey said...

yeaaaaaaaaaaaaa! :))

Teja Evalea said...

bainun: lets try beb..

Dhia Delisha said...

kontes lagi... byk no kontes skrg nie ek..hehehe

Teja Evalea said...

taw tape..
eden pon poning da neh haa