status saya - Blog Maknya Naura

Friday, February 18

status saya

SIAP! At last, setel jugak assigment ke-2 aku untuk hari ini. Sakitnya bahu. **sambil memicit-micit manje bahu sendiri. Minggu yang memenatkan tapi hari ini paling terasa. Mujur esok cuti, lega sikit. Boleh aku bermalam-malaman dengan jantan lappy kesayangan. Teringat Lipo, sedih. Kenapa awal kau pergi dariku? Kau pun nak tinggalkan aku jugak ke? Bulan. Masih ku cuba mencari keserasian antara kami. Bulan tak boleh dan tak akan dapat replace tempat Lipo di hati ini. Umpama nafasku tak berhenti. Jika kau hilang dalam hidup ini. **Bagaikan Bidadari - Tomok

Sudah! sudah! Jiwa betul hari-hari macam ini. However.. wah, ayat essay bebudak sekolah gitu. Ok, however hari ini aku rasa ada sedikit sinar. Bak kata pepatah, yang patah tumbuh dan hilang berganti. Tapi aku fokus pada 'patah tumbuh', kalau hilang dah tiada ganti dah. Lipo.. sedih lagi.

Nak terkencing pulak rasa, mampir dulu. Nite.

status fesbuk:  ..if its from you I don't mind hurting. This is my perfect nightmare.

No comments: