musim perang 'Give-Away' - Blog Maknya Naura

Thursday, February 24

musim perang 'Give-Away'

Saja berBW memalam ni kat belog geng² blogger yang kreatif dan inovatif. Macam² gaya design blog diorang. Canggih². Cun-melecun. Terjeles kejap. Huhu. Al-maklumlah belog aku ni biasa² je. Guna template blogger pulak tu, klasik tak aku? Bersederhana lebih baik an.

Dalam lawatan sambil belajo aku ke belog² ni, ada something yang aku perasan. Banyak gila entri give-away. Cara paling berkesan nak up followers. Give-away pulak macam², kretip², aneh² pon ada. Before this, aku penah gak join 3 contest dalam entri ini, ini dan ini. Sadisnya aku tak penah menang pon. TAK PENAH ok. Huhu. Achievement paling tinggi pon dalam contest cerita disebalik gamba by Cik Adibah, rank no8. Untuk contest Ehoza.com, rank no13 kalau tak silap. Contest give-away from paris by Cik Nadia , takde rank. Haha.
Jangan join! Ini hanya cover semata-mata
Disini, aku list current give-away contest yang aku jumpa. Sume dah nak expired dah. So kalau sempat aku join la. Kalau ada lagi current contest yang sedang belangsung ditika ini, remind me here. Nak test my luck gak. Haha.


So bila kau nak buat contest pulak? Nantilah, idea tu ada. Dah lama. Just now da banyak contest sedang berlangsung. So kita dahulukan yang terlebih dahulu patut didahulukan. Ye dak? Hehe.

P/S: Dulu perang award ngan tag². Tag la paling panas, letih nak menjawab. Rindunya masa itu.

4 comments:

nadia farahida said...

"Contest give-away from paris by Cik Nadia , takde rank. Haha."

oppssss..
sorry, bukan xde rank tapi belom ade rank. heeee~

Lordskey said...

yearghhhh itu betul ~ tp blum penah try join contest ~~~ xDDDDDD hekhek.

Teja Evalea said...

nadia: yeke? contest batal pe?

Teja Evalea said...

bainun: nnt try la..