Dimana ANA?! - Blog Maknya Naura

Sunday, July 19

Dimana ANA?!

Dimana ANA?! ANA merupakan rakan sebilik aku, rumet la senang cakap. . hee SAL ckap aku skema. Persetankan saja semua itu. Sebenarnya dimana ANA berada skunk?? Dari aku celik mata pagi tadi (dekat pkul 11 jgk hu3) kelibat dia da tiada. Pelik jugak! jarang dia ceni, slalu nk gi mana-mana dia cakap dulu kat kitorg. . xkn ronda Kuantan lagik kot?minggu ni jew da bape kali dia turun KUANTAN utk pelbgai hal. . Merajuk kew dia?Marah kew sampai bawak diri cm2?atau ada terasa hati dgn sape2 dlm bilik ni??rasanya kitorg sebilik baik-baik jew. . ni da petang kot, bayang dia pun xnmpak. risau jugak entah kemana dia menghilang. PUSYA esok baru balik, klu dia ada mst dia org paling risau dlm kitorg ber-3 ni. urm SAL?dlm risau2 tu pun ley nyanyi lagu Pudar lagik he3 terhibur jugak aku. . AKU??hee risau jugak, jap ag nk turun kuantan. nk carik SATE ZUL. da lama ngidam neh, feberet kot. . hee urm ANA, dimana kau??? Harap kau selamat2 jew dimana jua kau berada.Jgn lupa jalan pulang => C1.1.10 kalau kau xbalek sbelum aku klua neh, smpai kuantan aku nk wat report polis. . PULANGLAH!

No comments: