PinK?! waT dE haCk!!! - Blog Maknya Naura

Monday, July 20

PinK?! waT dE haCk!!!

aku sejak lahir mmg ckop2 pantang klu bende alah kale pink a.k.a merah jambu lekat kt badan aku, kale brg2 aku even pade brg2 kat skeliling aku.sesape yg minat pink pun aku anti jugak.pendek kate ape yg berkait dgn pink jgn la dekat dgn aku. .

sbb ape aku anti + benci + menyampah sgt kale pink belom lagik diketahui dgn tepat. . aku pompan biasa je, xde pon trauma atau ada kenangan pahit dgn kale pink tapi kene lah trime kenyataan itu. .

Tapi tu dulu, kita berubah mengikut masa btol x? lagipun pink xwat salah pape pun dgn aku apatah lagi dia xnk pun dilahirkan cam2. . hee skrg aku da x anti pink lagik. kdg2 4 certain2 thing itz look cute in pink colour. . Tapi x bermakna aku ske pink, juz 4 certain2 part jew ea. .

P/S: kulit aku xseswai dgn pink (T_T)~

No comments: