aku masih dara! - Blog Maknya Naura

Friday, November 5

aku masih dara!

jari-jemari ku terseksa
mataku turut terseksa
perutku ikut turut terseksa
tapi batinku cukup ria
so many wiskers wishes i got yesterday
(wajah riang)

title entry macam gempak kan?
takde mende pon (tertipu)
entry aku kali ini berkisarkan
result pada 4hb November
(sambil menghirup kopi)
da cukop seminggu belum contest Ehoza.com neh?
haha .. tnya mcm tak saba nak menang je kan?
honestly, after join contest
aku dah tak aktif kt Ehoza.com lagi
mungkin dah dicop member pasif (ketawa kecil)
bukan apa
aku takde pakwe masa
nak exam maa..
aku bukan budak genius (serius)


copy paste pada jam2043
nama paten aka cik farhani
(dia yg soh pgil farhani)
diedit menggunakan
font Kozuka Gothic Pro M saiz 16
panggil cik hani pon cool jugak 
Amirul Azfar panggil hani
comel jugak (senyum sinis)
aku pon nak panggil ko hani la
paten -> farhani -> hani
(sengih kerang)

termasuk aku
total undian adalah 9 (sedikit bangga)
boleh la tahan hee..
tak tahu diorang betul2 baca
or pakai klik je
sebab yg komen pon sorg je
brother macho si Emer Farid
itupun aku not sure
he just said "nice"
komen dia tu mcm tak bernas je (gelak jahat)
sorry bro, bukan tak menghargai
aku dapat rasakan ketidak-sincere mu itu
(gelak dalam kesedihan)

12jam berlalu
kini genaplah usiaku 17tahun
(bohong sbb nak nampak muda)
hari yang takde la gempak mana
takde beza pon dgn hari-hari lain (sedikit bosan)
mesti u all tertanya-tanya
apa hadiah aku dapat tol x?


 tadaa.. si comel dari Chipo Jali dan Aya Razak

akhirnya Lipo ada kawan hoho (gembira)
ekceli aku agak shock sampai speechless
tak sangka mereka wat kejutan disaat-saat akhir
still wat aku happy (tersenyum manis)

bertambah seri hari ini
adik kacakku Azman Idris (senyum sinis)
dia belanja kacang rebus + murtabak
dari pasar malam Gambang
at least my special day not look so dull
mekaseh tomei2.. hee
(jimat duit dinner aku)

kitar semula amalan mulia

kulit kacang dibuang ke dalam "plastik kitar semula"
 perilaku senonoh ke tak neh?
memang sah kacang tak pernah lupakan kulitnya 

itu kisah semalam
berebut-rebut nak jadi yang first
juga berebut-rebut nak jadi yang last
dan begitulah berakhirnya
4 Hari Jadi

4 comments:

phateen89 said...

hani?kawan pmpuan aq xkesah...kawan lelaki aq kesah skit...bak petikan dialog anak bapak..."saya risau la bos,saya ni murah hati"...kahkahkah...

**erk,ko phm x ape aq cuba smpaikn?

Teja Evalea said...

don wori,, ak xde la selampi 2,,
phm2 hehe

Jue said...

uish kcg rebus
terbaek
fav tuh!
psst: happy birthday ^^

Anonymous said...

tgk tajuk ingatkan pe td..nia2..mcm2 la..hehe