berbulu dan kenyal - Blog Maknya Naura

Thursday, November 18

berbulu dan kenyal

Aku memang penggemar cikedis
atau nama saintifiknya "Jajan"
 Kebetulan masa minggu final
aku wat stok segala macam cikedis
feberet aku 
kopok Super Ring
pas makan habit aku tengok cermin
gigi oren, lidah oren
comel! (motif?)

 Al-kisahnya
Disuatu petang yang dingin
sebab tengah hujan
aku mecekik la kopok neh
makan punya makan
tiba-tiba rasa lain
berbulu dan kenyal
aku luak balik
rupa-rupanya
hairband aka ikat rambut aku!


eww.. nasib baik takde kutu
apalah!
addict dgn kopok sampai ikat rambut pon nak sama kaler
sape yang beli hairband neh?!
walau bagaimanapun
hubungan aku dengan Super Ring
tidak pernah dan akan terjejas sama sekali
kami tetap akan utuh
sebagai pasangan kekasih
peminat cikedis

stress tiada lagi
Exam hari tuh?!
Oklah dari yang lepas-lepas
Doakan yang terbaek ok!

No comments: