Facebook Celcom SMS Account - Blog Maknya Naura

Tuesday, November 9

Facebook Celcom SMS Account

Memula tuh, aku takde arh amek kisah sangat. Pastu bila sampai tahap kedit aku kurus, dan-dan aku nak guna tiba-tiba sampai 1 SMS: You successfully update your Facebook account bla.. bla.. bla.. AND neh la yang tak boleh blah neh ..and you were charge RM1/WEEK. Hamboi.. hamboi.. hamboi..suka-suki hati perut usus bontot beliau jew, ini tak boleh dibiarkan neh! Geram pulak aku (mengetap bibir), dah la tiap-tiap hari minggu dapat SMS camtuh. So kiranya tiap-tiap minggulah aku kena charge bodoh. Macam aku register benda alah tu la pulak, padahal tak hinginnye aku nak register-register segala advertisements dari mana-mana nombor. Baik aku update jew Facebook account aku kat laptop. Screen besar, free pon free.

 service cekik darah

So nak dijadikan cerita, aku pon amek tindakan yang sepatotnya dah lama dah aku buat. Just Google it and Uncle Google kesayangan aku neh menjodohkan menemukan aku dengan blog Cik Gladys David. So aku follow step beliau dan.. yeah! Berjaya akhirnya disabled service cekik duit haram tuh.. hoho m proud with myself hee.. thx to Cik David (smile)

P/S: kalaulah aku save RM1 dari dulu lagi, da boleh wat deposit kancil sebijik agaknya. urm.. (-.-")