cousework oh cousework - Blog Maknya Naura

Saturday, November 6

cousework oh cousework

coursework, coursework, coursework
sume yg bergelar pelajar U
konfem risau dgn coursework diorang
included aku
lagi2 carrymark neh
60% overall final mark
sape tak risau dik oi.. (cuak)
kalau yg dapat >40
dah boleh tarik nafas lega
tak payah la nak pikir final lagi


antara report yang kena submit in a day!

 assigment tebal mengalahkan amek Master

coursework aku?
so far so good (cemas)
aku pelik la
assignment buat bukan kemain lagi
almost separoh mampos gila nak siapkan
smp aku dah terbiasa stay under presure
kalo tade kije rasa semacam
until today
study week
week untuk aku berfoya-foya
hilang sume presure
hahaha .. (gelak jahat)

final nanti?
aku nak sangat merasa dapat dean
macam zaman aku skola dulu
zaman aku dpt rotan anugerah
aku nak repeat balik sejarah tu
(semangat membara)
mampukah aku?
"mampu kalau malas tu takde"
kata hati kecilku
aiisshhh.. susah!

No comments: