My 1st Give-Away by Shida & Esya - Blog Maknya Naura

Sunday, March 6

My 1st Give-Away by Shida & Esya

Tag dari Cik Qema kita. Tapi aku ada sedikit musykillah dalam kepala batu aku ni. Biasa kalau ada GA mesti ada syarat link or paksa follow blog tersebut. Sebab dia punya blog [http://iniqemapunyablog.blogspot.com/] so aku takleh nak macam². Bedal jela labu.

sori tak taw nak link ke mana
Syarat dia haruslah melengkap slogan saya suka buat blog kerana..
So aku pun melengkapkan slogan saya suka buat blog kerana tidak melebihi 250patah perkataan. Sekian.

Then macam biasa, syarat wajib letak. Tag beberapa blogger dan paksa diorang masuk jugak GA contest ni.
Calon²nya adalah...
  1.  Marjan
  2. Asy
  3. UMPblack
  4. Faiz **kena lagi haha
  5. Mamalisa
  6. Qira
  7. LM's
  8. perahotak
  9. Inani
  10. Uncle releven **tag jugak even tau dia tak main mende2 ceni haha
  11. Abang Vespa
  12. tubelawak

4 comments:

Relevan said...

Tq mengetag uncle...uncle cuba buat..

Teja Evalea said...

cuba ye uncle jgn xcuba

Shida Radzuan said...

slp me plz nak follow blh xfollow pon xpe kami xpakse kan dah bgtau dalam syarat (:

tq yer join GA shida..hahaa shida baca slogan entri yang terakhir2 ni makin lama makin ringkas dan pendek..haha bgus2!
pape pun gudLuck k ^_^

salam kenal dari shida~

Brilliant Marjan said...

hohoho..xtau nak kt apa..sy mmg tak minat nk join GA.tp dah dua blogger t'msuk awk minta sy join..tgk mcm ne..masa tak ad sbnrnya..anyway tq ye =)