motif kau gigit aku? - Blog Maknya Naura

Tuesday, March 8

motif kau gigit aku?

Ni teman nak kabo deme. Ada satu hari tu teman lepak kat uptown dengan kazen teman and kengkawan dia. Pusing² singgah kedai sifut, nak masak makan la. Baik punya dok lapah tiram, zupp! Kaki teman disentap. Jangan ingat hatimaknak je boleh sentap². Pedih der. Cek kaki ada kesan love bite ala² vampire twilight gitu.

Photobucket

Bongok punya kucing kurap! Tak cukup makan pe dok gigit kaki aku. Motif? Aku tak usik ko pon. Jangan sampai aku gigit ko balik. Saba teja, saba. Hatiku memujuk. Cover la depan member² kazen and customer lelaki keliling ni. Jatuh saham nanti.

"Ko pijak ekor dia ea?"
"Mana de. Kalau aku pijak mesti rasa." Jawapan bela diri.
"Kaki ko bau ikan kot"
"Aku rasa kaki ko nampak cam wiskers la"
"Bukan², kaki teja ni busuk sangat gamaknya"
Mereka gelak. Cis, panas line betul diorang ni. Terus aku order air suam. Wat basuh luka. Mana tau kucing tu bawak penyakit kucing gila ke malaria sawan babi ke HIV ke. Eee mintak jauh!

Dari dulu lagi aku cukop bengang dengan spesis yang bernama kucing ni. Aku bukan takut kucing, teman tak berape gemor je dengan menatang tuh. Lagi² spesis yang kat tepi jalan tuh, aduih geli le teman. Mana idaknya dengan segala macam corak kurap and kudis bertempior satu badan. Eeishh.. geli!

No comments: