Tioman Island [part 1] - Blog Maknya Naura

Tuesday, March 1

Tioman Island [part 1]

Sori la lambat update cerita vacation kat Tioman Island tempoh hari. Balik², terus aku diserang demam. Nasib baik, pagi isnin kelas sejam je. Boleh aku rest. Best tak kat sana? Cecite, cecite. Urm.. Seronok. Penat. Lapar. Basah. Panas. Duit habis. That all the words can i said to described it.

Bukan je seronok, sakit pon dapat. Kes mabuk laut sememangnya cukup sinonim dengan aku. Baru jejak kaki dalam kapal dah pening. Bayangkan bila kapal berlayar. Bajet cruise. Memang tak cukop plastik sampah. Rasa macam nak terkeluar organ² dalaman aku. Haha.

Balik² je demam. Sana-sini luka², calar-balar. Budak baik memang cenggitu. Rasa seronok sama balance dengan rasa seksa. Seronok sebab ciptaan Ilahi memang cukup indah, seksanya macam² penyakit dapat. Luka² kat kaki dan tangan. Kulit burn even dah pakai roadblock sunblock. Dah la kita ni tak berapa nak cerah, burn lagi.

terkena sirip ikan time snorkelling
Hari ke-2: Bngkak & bernanah sudah

Hari ke3: Bengkak surut. atett~ sob3

Ini ubat² yang aku guna. Ignore lappy.
Nak cepat baik kena rajin sapu ubat. Budak baik an. Kat sana, excited sangat sampai tak ingat sakit. Balik je, baru terasa. Jalan pon dah terincut² macam si capek. Padan muka!

Next: Something amazing me!

4 comments: