Bukan anak aku laa! - Blog Maknya Naura

Monday, January 11

Bukan anak aku laa!

Ini selingan jew
rentetan aku holiday kat penang bulan lepas
mak cik aku tgh pantang masa tu
so budak neh bukan ank aku
title entry pon da tertulis kot
so jgn sebok2 nk tnye ank sape
sah2 la ak mcik aku
sbb dy yg pantang bukan aku

Nur Arissa Adni binti Hisyam Addli
**the little chubby msa neh bru sbulan

so budak neh scara xlgsong jdik sepupu aku
nk xnk pon tetap spupu aku jgak
smpai nk abeh pantang aku xegt2 nma bdk neh
bdk2 skunk bkn cm dlu
nma xnk dasat2
cam budak neh
slama neh dok pgl la alisya2
huhu arisa upenye

teserlah sifat keibuan aku masa neh huhu,,,
**akak dy mmg ske snap pix, slalu aku hangen sbb dy curik2 gune fon aku wat men game dgn snap pix perasan dy

Nak dijadikan cite
sbb mak dy dlm pntg
so aku la jdik nanny dy & kakak abangnye
over buas!
mcabar kreadibiliti aku sbg seorg yg pnyayang
nnti nex post aku cite sal diorg lak
citew kt sini leh jdik novel lak kang

P/S: ekceli aku nk join My Childhood Contest tapi aku sume kat uma.. sob3!

8 comments:

faizal said...

comey dak kecik uh..(^.^)

Anonymous said...

elelele..

kau mmg da ade cecite mau menjadi ibu, bukan..??

waahh!!

Anonymous said...

comey2~
cantek nama dia secantek orgnyer yg comey tu
bukan ko eh~
baby tu~
wekekekee

Mr. Asada said...

sifat keibuan?? hahaha... over buas! hahaha..

siapa? ntah..

Teja Evalea said...

sekut tawar: ikot sepupu dy r huhu,, mmg keturunann gred A huhu

nini: aku mmg nk kwen tp xde calon,,
carikkn la nini...

ayu: aku cntek gak pe,, huhu
**bajet jew

asada: gelak la gelak,,, ko aq da b;acklist jdik laki ak,, huh

Relevan said...

Aha ha ha..ko dah boleh menjadi ibu ..dah pandai mendodoikan baby tu..muskil baby tido ko pun turut tido hishh..

Teja Evalea said...

uncle rev: bdn sy empuk sgt kot huhu,,
sy pon mnusia bese, reti pnt jga bby,, egt sng kew?

Lady E said...

Terserlah keayu...ehhh..bukan..terserlah sifat keibuanmu..

p/s: Cian Nia x dpt join..Xper,next time key syg..