Hari Gila Aku... wuu~ - Blog Maknya Naura

Monday, January 25

Hari Gila Aku... wuu~


Hari neh mmg macam dugaan aku lalui dr start kelas pagi tadi. Dengan mata sembabnye.. xckop tidow, assgment punya penangan **itulah dia akibat kijew last minit neh huhu..

Start kelas kol8 pagi tadi, pnyalah awal dtg.. huhu pecah rekod neh, b
ukan slalu ceni **wat its mean?! sampai2 depan lab, kunci lak.. terpaksa la masuk ikot pintu blakang, mcm men maze pulak. adoyai pagi2 dah kena eksesaih.. urm.. dah la assgment salah buat!
Tak habis stakat tu je, ada lagik...

Dalam lecture lak, mmg sangap abes la.. bape kali aku sedut angin. mata neh nek pedih menahan dari TERpejam.. Nak hilangkan nantok aku layan member aku borak smpai sir X (bukan nama sebenar) tegur: "u yg pkai bju biru tuh, nak cakap kat depan ke?!".. sume tercengang, aku slumber badak lagik coz lambat loading.. xpasan akulah manusia berbaju biru tersebut. 1st time sir X marah cm2, sorry kawan2~~
Lepas 4jam menahan nafsu mata ini dari terpejam, perut dah start berkaroke sakan.. akhirnya kelas utk sesi pagi tamat ^^.. dengar mcm gembira je kn, ingat merdeka da masa tu. mmg da berkira-kira nak qada' tidow kat bilik neh.. tiba-tiba **suspen neh... kitorg ditahan, oleh siapa?! tak lain and xbukan, Dr A (bukan nama sebenar).. Walawee ada lecture ganti lak.. kol12 tu kitorang dihambat ke kelas.. sob3 T_T

Tet.. Tet.. PUKUL 1... MERDEKA!
Berlari ke cafe neh,perut da pedih giler. Menapak jew kat cafe... orang ramai, lauk nak abes, kelas start pkol2... **sedih lagik T_T


IKLAN SURAT KABAR LAMA:


Naseb bek aku pompan huhu...

14 comments:

deus X machina said...

baru student wat keje last minit
erk888

Teja Evalea said...

huhu,,, mmg syarat wajib jdik student huahua

Solehah said...

uih bahaya tu x ckp tdo..

oranglidi said...

pehh.. hm.. ksian lu

sha said...

xper last menet..trill

Anonymous said...

hari2 penderaan ko~
hahahaa~

Relevan said...

Uiks..ada iklan suratkhabar lama?..walalala..tongkat Ali

applesakura said...

tragis dan menyanyat ati betoi~

Anonymous said...

kau kne nikmati saat2 tuh..
sbb an..
kalau kau da keje cam aku kang..
kau bosan plak ngan rutin harian kau..

kau pasti akan ckp..
"best btol zaman2 study dulu"

IntanBerlian said...

student kalo x last min bkn student namenye.haha.. hmm jap tgh bygkan ko mati pucuk kalo ko laki.lol~

Teja Evalea said...

solehah: tao pon bhaya,, jga2 la

orang lidi: kesian kew?? bak la duit,,, huhu

Teja Evalea said...

sha: mmg extream la hari2ku huhu,,,

ayu: neh bru sket,,, ade byk agik kot

Teja Evalea said...

uncle rev: hahahak,, cuak la tuh,,,

applesakura: agak sadis la,,, huhu tragis xpasti sbb xtao mksod dy...

Teja Evalea said...

nini: bese r nini, mnusia mn prnh puas huhu,,,

bella: alhmdulillah la aku pompan huhu,,,