Waarrghhh!!! - Blog Maknya Naura

Sunday, January 10

Waarrghhh!!!

**AMARAN: orang sakit jantung dilarang keras utk mneruskan bacaan anda
WARRGGHHH!!!!
hehe.. jerit gak kew cm aku?


aku xde nk citew mende pon

even byk nk share
just entry yg ini
at least ade r dr xde kn


kat sini aku titipkan sekor dua
gambar yg aku jmp kat Pak Cik Google (PCG) aku
byk pix pelik2 & aneh2 blaka
xsgka PCG simpan mende2 ceni
ekceli aku seach pasal Nessie
**korang try la tnye PCG aku klu nk tao pemende Nessie neh






neh pix seko katok la
xkn M Rajoli lak kn
sedang ape?
cubaan merempit
mmg xde matlamat idop katok neh
helmet pon xpkai
apetah lagik tali pgg
dah sluar pon xpkai
**bogel la tuu huhu




neh lak tupai Halim Yazid
sedang bertinju **maybe
xpon kung fu
or silat Merantau indon,,,
yg pastinya
aku nk korg amek pengajaran
jgn menggunakn kekerasan sesama kita mcm tupai neh la,,,
**bila bangsa nk maju








haa,, ini aku xnak tanye
budak xskola pon leh jawab
just pikir sket
agak2 ade kew bgunan se-slim neh?
gune mesin sedut lemak
or hisap ganja?

**cane nk duduk tuu? nk msuk pon kene ngereng agaknya.. macam2 dunia skunk!










hehe,, i like diz pix
nmpk x lukisan bajet mahal kt dinding 2?
sebijik UFO
xtao la spe lukis, budak neh kew, cameraman or somebody else
mcm UFO 2 kuakn laser mcm Mr Bean hee
...
**tabik pada yg mngkap pix!




Ayam jantan men bola jantan
**bola sepak kan permainan jantan
aku rasa ni game MU vs Chelsea
hee,, konpem2 la Biru menang
tol x?





Persoalannya sekarang, bukan soh korang gelak smpai kua air mata & hingus **selekeh siot! aku nk wat survey la sket. Gambo yg mana korg percaya adalah real? just 1 pix jew sbb hanya 1 pix yg real dlm byk2 neh.. free edit, free copy, free blakon huhu **ade kew?

6 comments:

Anonymous said...

yg skola tu sgt xleh go. hehe. nice :)

Anonymous said...

gamba yg benar dan lurus adalah gamba yg UFO tuh.

gamba nessie tuh cam besh..

nessie tuh makhlok tasik loch ness kan..?? aku try carik cerita pasal nessie, tak jumpe2..

Anonymous said...

yg pict ayam tu real~
wekekekee

Unknown said...

yang katak tu best rempit doh..

Teja Evalea said...

tyah: huhu,,, skola kew?? egt pjbt pos,, huhu,, u must go

nini: ko slh eje kot,,, kew aq yg slh eje huhu,,, tnye la pcik google,,, uncle yahoo kew...

Teja Evalea said...

ayu: ayam terlatih 2,,, da enjet ng myk kuda hahak,,,

tarantulah: jgn ko ikot lak,,,