Disampuk jin! - Blog Maknya Naura

Tuesday, January 12

Disampuk jin!


kenapalah dgn aku semalam?
mcm kena sampuk jin tidow
start 6ptg - 7 pagi tadi
13jam tuu
**seb bek tgh ABC huhu
ada la jugak tersedar 2-3x
sbb bunyik fon
rumet aku kejut
diorang pon risau kotaku tdow xbgon2
tah pengsan kew
koma kew
bkn under alcohol ea
i'm not & never b a drunker
mybe penat sgt
al-mklumlah kije mbukit utk 2-3mgu neh
tapi
alhamdulillah
ade gak pekdahnye
aku bgon awal
dpt bekpes
study sket2
xterlewat gi kelas
& yg plg penting
xnantok dlm kelas ^^

8 comments:

BULLET said...

pergh, giler tido lame2...leh mereng pale...

Anonymous said...

tak saket ke pale kau titoww marathon camtuh..??

Mr. Asada said...

itew bukan tidow.. itu koma! hahaha

Anonymous said...

berkualiti betul tito ko kali ni~
wekekeke~
kasi tambah lae beberapa jamla~
masyuk~

Relevan said...

Laju nyer ko tido arh..

misz benida said...

aku kalo wekend msti dgr rmate aku ckp cmni.
"bila la mida ni nk bgon2???"

Amal said...

challenge aku.
18 jam.
stret.

Lady E said...

Uiii..cekcinye tito..Hihi.. :P
Gilew lame tdo ekk.
Teringat cerita Suki OIAM..
Die ckp die tito 3hari tak bgn2..
Biar betik?X buang air,x mkn
ke..