aku dinganjing-nganjingkan! - Blog Maknya Naura

Sunday, March 7

aku dinganjing-nganjingkan!

xde nak cite pe pon
saje letak title ala2 gempak
ekceli da lama xwat entry
paling mudah & pantas
tepek gambo sebijik
goreng 2-3 baris ayat
so
ini gambo aku dgn kete xPax


tempat: Mall X di Kuantan
situasi: sangat berangin (on top roof kot)
cuaca: sangat panas mcm kat mesir
jam: urm kurang pasti tp petang la
tarikh: perlu ke? **padahal lupe
model: aku la modelnye
jenama: ape beza model dgn jenama?!

kununnya
ada X ada segalanya
aku tgok xde ape pon
ingat ada la nasik ayam ke
tomyam campur ke
juz sebijik kete
yg kalernye same dgn baju aku
nganjing giler?
**sape nganjing sape?

5 comments:

sha said...

ada bakat nampakk...ek ek senyum plak..cun gak

putera aftus said...

keje selkom ka? baju matching ja.. haha

misz benida said...

crdigal nk sme dh ngan van tu..

Teja Evalea said...

sha: cun kew?? neh plg buruk kot,, hahak

aftus: nk apply la neh,, bwu nk g intebiu

benida: sbb same la upload pix neh,,
ngade celcom, ley lak wat kete same kale ng cdgal ak huhu,,

Relevan said...

Ishk ..celcom memang gitu dik..