CNY Dinner - Blog Maknya Naura

Friday, March 19

CNY Dinner

aku malas nak wat entry sbnarnyer
klu la aku juz ckp
xpyh type2
kan senang
auto detetct suara ak
trus kua urop2 neh
so aku nak cite sal dinner CNY
da bzaman juz lupe nak cite hahak

neh saje aku semakkan diri
menyelit dengan dak2 foreigner
sume ganteng2
huhu
diorg dr China
nak communicate mmg fail la
dgn aku bi british
diorg lak bi england
mmg ssh la nak phm
seb bek hensem huhu
ekceli ak de admirer seko dr diorg neh
siapakah?
nonono.. tekalah sendiri huehue
1st dishes dy kerepek mi cmpor2 neh
xtao nama pe mende alah neh
rasanye serius
X SEDAP
yurkk.. xsume, ada gak la yg sedap
cam kopok ikan
tp lapo punyer pasal
1ari xmakan sbb nak gi dinner neh
mencekik je la dengan halia2 aku bahan
malam 2 ada 8 hdangan
mmg cam nak pecah perut
smpai round5 aku da surrender
selain makan2
ada jugak persembahan penyeri mjlis
melayu, india, cina, etnik borneo
yamen dance from pakistan pon ade
ni bukan 1 malaysia lagi da
tp 1 dunia

gambo mmg banyak giler
xckop 1gb pendrive
tp banyak gak pic yang mngarut
lom cmpor yg rosak
gegar mcm gempa bumi
sabo je la..a'haa
minah neh la tukang supply gambo2 dinner neh
a.k.a cameragirl lantik sendirik
beliau ske amek pic prasan
bila jatuh kat tgn aku
aku gune utk blackmail beliau

hahak
jahat x aku?
xpon, safety 1st rite?hehe

nota kaki: ak wat entry special utk chipo a.k.a hubby aku kt bcg community

2 comments:

Relevan said...

Orang dah lama abis sambut CNY..ko baru nak sambut ke?..hehe!

Teja Evalea said...

ni post lame la uncle,,,
bru nak cite bkn nak celeb huhu