bukan mimpi basah - Blog Maknya Naura

Wednesday, March 31

bukan mimpi basah

Aku ni mmg fanatik gegiler celebrities kat philipine dgn thai **especially jejaka tampan, segak, mutu & keunggulan of coz. Aku lagik prefer tgok cite philipine dgn thai dr indon yg merapu merepek dan meraban tuh. Al-kisahnyer semalam aku termimpi si Ejay neh **rasa mcm xnak bgun je Mimpi apa? rasia la.. hahak **gelak jahat tapi yg pasti bukan mimpi basah ok! Dia neh actor & model yg agak femes la kat philipine tuh. Ala2 mcm Fizo Omar kat Malaysia la.

Ejay Falcon
Suka sgt tgok dia kat Pinoy Big Brother: Teen Edition Plus. Dia xde la femes kat Malaysia mcm Diether Ocampo & Jericho Rosales **masing2 ex si Kristine Hermosa tapi tetap femes di hatiku..wah~ next time aku cite la lebih2 pasal dy neh. mmg penuh sefolder gamba capture dia.. huhu wateva it is, UTTSADA sayangku tetap menjadi pujaan. siap wat banner segala.. hahak



















kalaulah aku se-lucky si kristine.. asek dapat balak hensem2 je **mimpi jela yg mampu

4 comments:

Relevan said...

Erk?..mimpi basahan? ishk2 ishk2..

Anonymous said...

aku kenal jericho rosales jeh.

hee..

kristine hermosa pon aku knl.

tp, len2, err..

heee..

IntanBerlian said...

huhu.alahai.. ensem2..tapikan suke jejaka korea maupun jepun yang cun2.haha

Hareez Haiqal ™ said...
This comment has been removed by the author.