@#$%.. kerandakah ini? - Blog Maknya Naura

Monday, March 29

@#$%.. kerandakah ini?

PERHATIAN: aku xjmp ayat yg sesuai sbg title entry neh. kire cincai la ea.. pastu watak dlm entry neh da meninggal dunia. so calm down dan sila sediakan tisu sekiranya anda seorang yg amat sensitip dan jenis "dalam hati ada taman"

Ape reaksi korang bila tgok keadaan ini? sedih ke gembira ke ape ke? aku da la 'kurang' dengan spesis neh tp aku xtao nak ckp pe. klu baby maybe kite akan cakap, "Kejam giler, manusia apakah ini?binatang pon syg anak.." tapi bila binatang bkn baby, tapi mak baby dperlakukan sebegini kita nak ckp pe? adakah "Kejam giler, kucing apakah ini? manusia pon syg mak.."? aku la manusia tersebut, syg giler kat bonda aku huhu.. mangsa xkenali oleh aku dan kawan2 aku jugak. tiba2 tyme nak buang smph aku ternampk la mangsa di dlm kotak. shock sekejap, amek gamba ala2 ahli forensik. rasa mcm CSI:Malaysia lak huhu.. "Ley wat modal blogging neh", kata aku di dlm hati. konon2 kotak tu keranda si mangsa la. xtao pe sebab dy mati sbb aku xsempat nak wat bedah siasat. maybe sakit tua xpon sakit bersalin.. juz a guess. so nak sedekah al-fatihah xtao lak agama dy. Kat sini juz nak ucapkan thx kepada yg urus jenazah neh & takziah kepada ahli keluarga si mangsa. at least mayatnye xbersepah-sepah kn..

motif ak, tah la.. xde motif kot.. korang pikir la sendirik. aku de kelas neh. babai ^^

8 comments:

IntanBerlian said...

uih siannya kucing ni.

Khalilah Kelly Abadiah said...

nape x call aku je.?
aku punya la free arini..
pape pun takziah pada keluarga si cucing ni..

hehe..

misz benida said...

dh mati ke kucing tu??ke tido..tpi kan,kucing ump mmg tido mampus..pemalas lak tu..asyik tido je..aishh

cik beLLanan said...

haha!kuceng ump tuh bley dkre mati gak ke?;p

aku taley doh tgk mende nih..akula org y dlm aty ade taman tuh..sedey woo..ag2 tgk kuceng mati kne gilis keta..ilang slera aku nak mkn..hukhuk

Teja Evalea said...

@bellar0ssa sian kan?

Teja Evalea said...

@VetNurse Kelly ko leh bikin apa? pgil imam mndikan jnazah ke? lol

Teja Evalea said...

@misz benida mati la weh. da biru keras cmtu, tido apanya .. aku da cek nadi beliau

Teja Evalea said...

@beLLa baguslah. bak mknn kau kt aku. biar aku y mkn hahahaha