aku yang flexsibel ^^ - Blog Maknya Naura

Tuesday, March 2

aku yang flexsibel ^^

Waa~ sekarang followers aku dah genap 100 even pkeaktifan aku mem-blogging mula surut di atas kesibukan tahap melampau di kampus.. Pape pon segunung tahniah kepada adeq-abang! xde hadiah just persahabatan untuk selama-lamanya ku hulurkan hehehe.. aku pon baru kenal dak neh mAsa wat banner maulud hari tu. Selamat datang ke PETAKOM hehe..


Cakap pasal maulud, hope xterlambat aku mengucapkan Salam Maulidur Rasul kepada seluruh saudara se-Islam denganku. Semoga kita tergolong sebagai umat jujungan besar Rasullullah SAW. Best konsert nasyid malam sabtu yang lepas, walaupun kempunan nak dengar lagu Cinta Pertama dari Far-East. Masa seorang ahli diorang, Abang Shariman xdapat datang so ber-3 je la show malam tu. Whatever it diorang tetap best.. lagu Nur Syahadah mmg superb!

klik untuk ke fesbuk diorang

Nanti aku cerita pulak pasal majlis makan besar sempena Tahun Baru Cina, mmg fleksibel aku neh, sume nak sambut hahaha..

SALAM SATU MALAYSIA

5 comments:

Anonymous said...

kau neh sejap ade, sejap ilang..

adess..

Anonymous said...

tul tu nini~
mmg flexible la ko~~

Relevan said...

A'ah Flexible sungguh..

Teja Evalea said...

hahak,, ala nini windu kt aku tuh,,,
saje xnk ngaku,,, hehe,,,

bz la wok,, mmg melampao tahap kebizian aku skunk neh,,,

Adeq Abang said...

huh... maceh2... ngee~ tumpang name jap kat page ni... hahaha!!!