dari beLLa kepada beLLa - Blog Maknya Naura

Tuesday, March 23

dari beLLa kepada beLLa

P/S: Entry ini akibat daripada perbuatan miss beLLa yang mengetag aku tanpa usul periksa. Akhirnya, aku terpaksa melakukan perkara ini secara suka ataupun dukarela. Kalaulah aku miss beLLa bersabar~

AWARD COPY PASTE & EDIT SAHAJA

Here are the rules to accept the award :
1. Thank & link the person that gave you the award.
2. pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
3. Contact the bloggers and let them
know they've won the award.
4. State 7 things about yourself.


1. Thank & link the person that gave you the award.
mekaseh berbanyok kepada miss beLLa yang mendajal aku wat menatang neh ^^

2. Pass this award to 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic.
miss beLLa
**sbb dy yg tag aku
miss Suraiza **sbb dy tag beLLa
miss Nisa **senasib dgn cik Suraiza
misz benida
miss sha **hahak..
miss bellarossa **aku tao dy da wat, saje nak bg double work
nini teddylicious
asada ryutaro
arifpemuzik
uncle releven
adek abang
special case:
geng H1P8
yakuza- yakuzi BCG

erkk, sape lagik neh??? td rsa da mcm rmai. Alah ckop la tuh.. yang lain nk wat pon ok je, xkena cas sesen pon. korg sume fantastik cm aku jugak wat ^^

3. Contact the bloggers and let them know they've won the award.
hok aloh.. kena wat jugak ke?! pospone ley?kui3

4. State 7 things about yourself.
  1. muka ala2 miley cyrus yang nyanyi lagu 7 things tuh
  2. ske lagu syepah zarina - langit ke-7
  3. seminggu ada 7 hari
  4. arini aku belanja 7 hingget tao
  5. ada 7 keajaiban dunia **tidak termasuk aku
  6. 6+1=7
  7. ....... <-- 7noktah
skati la nak jawab pe pon kan? bukan kira markah pon..

TAG COPY PASTE & EDIT SAHAJA

haa, 1 lagik kije tambahan, mcm extra homwek la. baru berkira-kira nak skip tag neh tapi kata miss beLLa dlm post beliau:
maaf.
kepada sesiapa nak buat bleyla wat ye.
kire aku tag smue follower akula ye.
bley ke camtuh?
heheheh~

kata beliau lagik, "mari kte berusaha melakukannya!".. mmg poyo lah! heh

-siapakah diri anda di rumah?-
of coz la manusia, xkan bertuka jadik sailormoon plak kan

-siapakah diri anda di samping rakan?-
still manusia tapi boleh bertukar jadik sailormoon

-5 benda yg anda idamkan tp masih belum tercapai-
1) sebuah kete kebal utk ke kelas **safety 1st
2) lamaran dari orlando bloom
3) jadik duyung cam dysebel
4) result 4.00 flat tanpa amek exam
5) menang lawan Triple-H dlm WWF

-siapakah nama pasangan anda?-
sepasang slipa jepun yg bertampal2

-ceritakan 5 perkara yg paling anda suka tentang pasangan anda-
1) nama beliau encik slipa
2)kale hitam-putih
3)even bertampal2 dgn selotep still ley pakai lagik
4) tahan lama dan murah je =RM16++
5) beli kat Giant

-bila tarikh anda couple-
yang mana 1?

-apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda-
putus kejap, lepas selotep ley pkai balek

-lagu tema cinta anda-
aku sekeping selipo jopun

-apa perubahan yg ingin anda lihat dari pasangan anda-
xperlu kot.. da ok da cm2

-tag 10 rakan yg lain-
orang yang same kena tag kat award
amek ko!

3 comments:

Relevan said...

Orait slap me plz...uncle terima award dan tag itu..tq ye..

cik beLLanan said...

haha!gudgal!
(sambil usap2 kple)wahaha~

sha said...

aku maleh nak jawab tag ko..naper panggil aku miss...baik pujuk