Dhiya's First Giveaway - Blog Maknya Naura

Tuesday, August 26

Dhiya's First Giveaway

Katanya,

"Assalamualaikum wbt (Waalaikumsalam wbt)

Rakan-rakan blogger yang dikasihi,

Saya sedang menjalankan satu kempen giveaway pertama dalam blog Dari Diri Dhiya ini. Sebelum ini saya tak pernah anjurkannya sebab saya takut tidak mendapat sokongan (oh pesimis nya sayaaa!)

Tetapi sekarang saya sedar. Kempen sebegini, walau giveaway nya mungkin tidak seberapa, saya sebenarnya sedang cuba menjalinkan persahabatan dengan anda."


Sweetkan Dhiya? Syarat pernyertaan first GA Dari Diri Dhiya senang dan simple nokharom. Dengan ketulusan dan keikhlasan Dhiya ini, aku terpikat untuk join. (padahal teringin GA dari Korea, kah!) Kalau engkorang nak join, picit pada gambar comel di atas.

6 comments:

jomsantaisekejap said...

Hahahaha...kita dah penat sangat nak join GA2 ni...sampai entry semua GA je nanti... So kita wish awak the best of the very best of luck ye...

Teja Evalea said...

@Jomsantaisekejap Jss itulah pasalnya. taboleh nk tulis benda lain kahkahkah Tapi org dah menjemput, support jelah hahahaha

Jueliza Jamani said...

done follow blog teja.. ala cutenya empunya milik...

Teja Evalea said...

@Jueliza Jamani eh jgnlah puji, nnt kembanglah kita :3

Cik Mimie said...

All the best Dak Teja :)

Syazrahtarmin said...

gud luck dak teja.. jumpa lagi nihh.. hahha... singgah dr GA yg sama:)

http://syazdanny2329.blogspot.com/2014/08/dhiyas-first-giveaway.html