GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA - Blog Maknya Naura

Friday, August 29

GIVEAWAY : BLOGGER 1 MALAYSIA

Katanya,

"Buat julung kalinya Perjalanan RASA mengadakan 1st GA sempena bulan kemerdekaan nei. rasa macam neves lak pulak 1st time schaz buat GA nei.."


GA ini akan berlangsung sehingga 27 September 2014. Klik pada gambar untuk join. Antara syaratnya kena nyatakan kita blogger dari mana dan nyatakan kenapa jadi blogger.

'Dari mana' tu maksudnya apa? Kang jawab 'Dari rumah si Jenab tadi Pah, singgah mengumpat kejap", takut disqualified pulak. Ok, maybe dia tanya tempat asal kot. Aku blogger JDT, gittew. Aktif blogging since 2009 (tak berapa aktif mana pun) ketika aku study di matrikulasi. Tak ada sebab spesifik pun buat blog, suka-suka isi masa lapang yang tak berapa lapang time tu. Blog umpama e-dairi. Rasa maju ke depan sikit daripada orang lain. Kehkehkeh.

Masuk universiti 2010, barulah aku aktif sikit blogging. Kalau baca balik entri-entri awal tu cambodo je. Dalam hati, "inikah aku?" Hahaha. Penulisan budak-budak baru nak up, malu dengan blogger budak-budak sekolah yang jauh lagi pawer. Sekarang pun style penulisan masih ditakuk 'budak-budak baru nak up.' Jangan gelak, tak kelakar okay.

Tag 3 orang kawan? So aku petik . 
  1. Yun Sing - http://lifeisgreatwithme.blogspot.com/
  2. Cik POP - http://pelik-oh-pelik.blogspot.com/
  3. Budak baru habis ujian bulanan 2 - http://the-astraphobia.blogspot.com/
Dan sesiapa sahaja boleh join, aku tag kau secara telepati. Selamat ber-giveaway. *smile*


6 comments:

sdsd said...

'Budak baru habis ujian bulanan 2' pun boleh :p

Unknown said...

Thanks tag ! will join :)

Teja Evalea said...

@Nazatul Nazurah jgnlah maraaa huhu ok dah tau da nama ^^V

@Cik POP nice ^^V

.:: Schaz ::. said...

diterima teja. hehe tersenyum baca entry. wish u luck ;)

Siti Aisya Ibrahim said...

goodluck yer teja, hari ni kak schaz nak umumkan pemenang dia...

jemput join giveaway dari paris saya yer... giveaway by JINDRISSKA

Yun Sing said...

Singgah sini dari GA yang sama :)