GA: Jubah Dress Cantik by Ariescape Shoppe - Blog Maknya Naura

Saturday, August 23

GA: Jubah Dress Cantik by Ariescape Shoppe

Katanya,

Assalamualaikum..

Bersempena pembukaan butik online aku, dengan rasa rendah diri, aku nak mengadakan first Giveaway. Harapan aku korang sudi-sudilah join GA aku yang tak seberapa ni ye. Hadiah menarik tau. Dijamin puas hati. =)

Syarat-syarat penyertaan:
  1. Jadi follower blog ini. (#125)
  2. Like Facebook "ARIESCAPE SHOPPE" (done!)
  3. Copy dan pastekan banner di atas dan backlink kan ke entry ini. (done!)
  4. Buat satu entry khas mengapa anda rasa layak menang dress dari Ariescape Shoppe. (jakgi)
  5. Tinggalkan link entry anda di ruangan komen (done!)
  6. Entry yang menarik akan dipilih sebagai pemenang. *doa sungguh-sungguh*
  7. Semoga berjaya! (mekaseh!)

Tarikh tutup : 30 September 2014

Hadiah? Kalau tak best takkan aku join. Yang bertuah akan dapat dress sumpah gojes dari Ariescape Shoppe mengikut pilihan hati perempuan kita ni haa.. Suka ke idokkk?

Oh-oh! Lupa, syarat nombo pat tu belum buat lagi. Mengapa aku rasa aku layak menang dress dari Ariescape Shoppe... Hmm (pikir 5saat).. mungkin sebab aku ni pesen perempuan yang tak berapa nak feminin dan fashionista, tahap sikit lagi jadi tomboi kalau takda kesedaran sivik. KAH! Jadi mungkin dengan dress daripada Ariescape Shoppe ini akan merubah karakter 'abang-abang' aku ni kepada 'hakak-hakak' anggun diva kedebass. Gittew. *tolak-tolak jambul*


P/S: Tak tahulah orang percaya ke tak alasan camtu. Kahkahkah

7 comments:

Unknown said...

hai selamat berkenalan! thanks sebab join GA saya... All the best k? =D

Mn said...

dari segmen sama.... dah fllow sini...jemput singgah dan fllow balik ya... =)

http://mass-naim.blogspot.com/2014/08/giveaway-jubah-dress-cantik-by.html

Mira_Othman said...

Ok hahahaha itu lawak XD

Teja Evalea said...

@ariesbluefan Make sure kita mng tau! kahkahkah

@Syaz Harzays Minme dah selalu sgt bw kt blog syaz haha

Teja Evalea said...

@Mass Naim wokeh bebeh! thanks nway :)


@Am_Mir kihkihkih titew maluuuuuu

Inlove-wanda.blogspot.com said...

Hai , Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Selamat Meyambut Hari Kemerdekaan , jemput join & singgah yea . And Goodluck :)
- http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/08/mega-giveaway-anak-merdeka-malaysia.html(16/9)
- http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/08/giveaway-jubah-dress-cantik-by.html (30sept)

Unknown said...

Salam perkenalan dari saya... terima kasih kerana menyertai Giveaway by Ariescape Shoppe. PM page untuk claim hadiah sagu hati ye... =)

done follow your blog... =)