bukan niatku membatalkan puasa kau! - Blog Maknya Naura

Wednesday, August 17

bukan niatku membatalkan puasa kau!

Kecoh pasal M-Pop *kononnya tak tiru identiti K-Pop suatu masa dahulu. Masih ingat lagi pada Gula-Gula dan 24:7? Ya, inilah penyebab aku dibanned dalam page fesuk ditika itu gara-gara aku dituduh mengeluarkan kata nista kepada meraka. *sumpah niat nak nasihat je LOL sangat kau ni Teja.

picit atas gambo untuk tumbesaran
picit atas gambo untuk tumbesaran Eh ini takda kaitan oke!
picit atas gambo untuk tumbesaran
picit atas gambo untuk tumbesaran
p/s: gigih tak aku gali balik post zaman batu ni? Sanggup nok..


ohoo ada yang dah bertudung pulak tp...

credit to:  robot asmara
JANGAAN MUNTAAHHHHH!!!
Tahanlah sikit ea. Kang batal puasa tu, tak mampu aku nak tanggung dosa korang. Biasalah tu. Baik kita pegi ngaji lagi bagus. Ada jugak pekdahnya di hari dan bulan mulia ini. Salam Nuzul Quran :)

13 comments:

Solihin Zubir said...

alamak.. termuntah..
batal posa x eh? haha..

budak ciput said...

mmg menggelikan dan memuntahkan~

tp iman aku kuat.

yep!

robowtasmara said...

rase macam nak g lempang je dorang tu sorang2, tapi karang kene saman la pulak kan, sabor jela, heheh xDD

R.A said...

oh mannnn please la.....ape bnde ni...nsb bek tgk di mlm ari,...muntah bg lbh sket...hahaha

Unknown said...

erkk.seriosly not my taste. ~_~ *loya2 la rasanye.hahah *jahat gila

LynnAiza said...

mmg tak sanggup nak tgokkkk.takut muntahdarah.hahha

Anonymous said...

sabo jela..huhuhu

lipstick.merah said...

fuck fuck fuck fuck fuck

kak teja, puasa dek na, batal tak camni...?

Teja Evalea said...

@Solihin Zubir
xsengaja tape.. huhu..

@ipa faiza~
alhmdulillah.. klu nk muntah tgu lepas buka nnt..

@robowtasmara lempang je, lempang xbatal pose kan??? muahahaha

Teja Evalea said...

@ct odah muntah jauh2 sket.. kotor blog i ni kang huhu

@iekasub yeke ni?? tah2 tgh jerit2 kt dpan lappy.. *ewww~

@namaakulynn jgn smp muntah darah. tu da thp kronik uh..

Teja Evalea said...

@~AmyLiana86~ hahaha LOL sgt kan amy. aisyhh bulan2 pose ni..

@lipstick.merah kata da insap?? pe ni dek na ni, nk kena taw..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

xpe la.. no3 lah!

Mun said...

ya allah... apsal aku nengok..cam tergedik2 sgt ha? ke aku jerk yg rasa gtu? haha