MPPB The Series [Trilog] - Blog Maknya Naura

Wednesday, August 24

MPPB The Series [Trilog]

Mungkin ramai yang berasa lega tatkala membaca tajuk kali ini? Adakah ini bermakna series ini sudah sampai ke hujungnya? Agaknyalah. Kalau aku nak cerita lagi pun maybe aku buat tajuk lain pulak. Jemu dah tajuk sama je. Maybe tajuk MPPB The Movie. Hahaha. Melawak je.
masalah lambakan kekucing yang kebuluran di KMNS
Suka duka, pahit getir sudah ku ceritakan. Macamlah apa je an sampai berepisod-episod. Mengalahkan sinetron panjangnya. Benda seminggu je tapi nak abiskan cerita sampai berbulanbulan. At least abis juga. Yes! Koleksi episod² sebelum ini:

Prolog | Episod1 | Episod2 | Episod3 Episod4 Episod5 |
Episod6 Episod7 Episod8Episod9 | Episod10 |
budak ini selalu complain takda watak dia dalam episod MPPB
sekarang setempek muka kau disitu aku letak
Kalau nak diikutkan banyak lagi cerita² yang belum diselongkar sehabisnya. Kisah orang bertopeng di tepi jalan depan loji blok B, kisah gadis misteri di jendela asrama, kisah budak baru daftar sengsorang tanpa family, kisah fesi kena prank dengan budak pengsan, kisah 'rumet' bertutup muka tidur dikatil fesi *siyes berlaku kat bilik aku ni dan macam-macam lagi. Ada sedih, ada lawak, ada seram juga. Kalau cerita semua, tak suprise la untuk orentasi akan datang. Itupun kalau orentasi akan datang masih memerlukan tenaga kami ini. *sedih 
cuba teka berapa orang ada dalam gambar ini?
Apa yang dapat aku nyatakan disini, AKU AKAN SANGAT² MERINDUI HARI-HARIKU MENJADI SEORANG FASILITATOR DI KOLEJ MATRIKULASI NEGERI SEMBILAN. Moga video yang ditributekan kepada Big Boss kita, Mr Syah ini menjadi penutup yang terbaik untuk semua. Piss yaw!



3 comments:

Anonymous said...

cool gilew r series ni...haha...even ade x bace abis...kak teja da bole jadi kan skrip tuk muvi....hak3

*muke mino sgt pelix di situ...XD

Teja Evalea said...

@qudwa cool ke? mekaseh. konon nk jadi penulis skrip filem KL gangster ni tp xjadi haha..

muke mino sentiasa pelik..

En. Am said...

akhirnyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... syg kak teja la camni..haha..tnx sebab letak gambar yg pelik di situ..