Mega Giveaway by Yana & Cik Putih - Blog Maknya Naura

Saturday, August 6

Mega Giveaway by Yana & Cik Putih

Ini Mega Giveaway by Yana & Cik Putih. Aku telah ditag tanpa segan silu oleh Cik Gugu dengan niat nak memenuhi syarat-syarat penyertaan. Maaflah gu, aku takkan benarkan kau menang. Heh *mode watak antagonis Syarat-syaratnya adalah : 
 
1. Follow Cik Yana (picit je nama dia) DAN Cik Putih (junior aku la tu)
 - DONE [Entri berkaitan] 
 
2. Buat satu entry bertajuk "Mega Giveaway by Yana & Cik Putih"
 - DONE
 
3. Copy banner & paste di dalam entry tersebut. Linkkan gambar tersebut kepada entry ni.
 - DONE
Comelnya adik-adik aku neh! *motif bodek utk menang
4. Tag 3 rakan anda dan pastikan diorang tahu pasal GA ni.
 - Cha
 - Kechik
 *Haa.. aku petik ikut suka hati aku saja. Hehe

5. WAJIB tinggalkan link entry contest ANDA(aku) kat ruangan komen ENTRY SAYA (Cik Putih) YANG INI :)
 - Kejap lagilah. Tak abis taip entri lagi ini.
 
6. Contest ini akan berakhir pada 8 Ogos. ( Jika tarikh bertukar akan diumumkan )
 - Kalau dah expired pun aku join juga. [Entri berkaitan]
 
7. Kalau rajin like la fan page aku (Cik Putih) & cik yana sekali , tu pon kalau rajin la.tak paksa okeh.
 - Setuju! Mana boleh paksapaksa. Currently tengah tak rajin so tak likelah. Ehee..
 
8. Copy senarai sponsor kat bawah dan letak dalam entry korang.
 - DONE. Senarai sponsor :
  1. Scarf Sweethoney
  2. Wirda Azurainie.  
  3. Droplet House
  4. Lens Mania
  5. Ayu-Raudhah Shawlstore
  6. Nora Nabella
  7. Applepinkbow
  8. Syafeika Edora
  9. pixel mania
  10. Wan Hazel 
  11. Momo Chan Collection 
  12. NHL Colloection
  13. Kei Seinchi
  14. Sya Razali 
  15. Aimi Craft 
  16. Habibi Hamid
  17. Shawl Az 
  18. Imann Abdul
  19. Aan Boutique
  20. KZ Nabihah Boutique
  21. Ciktiqz Adamaya
  22. Tri Fa
  23. Kittyshawls  
p/s: Gugu Errani, junior kau junior aku jugakkan? *mahu tumpang glemer juga hehe..

No comments: